2019/01/10

新品試用|在職媽咪抗氧好物!Royale D’or 極萃奢華護膚系列

HAPPY NEW YEAR!!!
2018年係NIC一個大變動年,離開工作左3年嘅地方,轉新環境工作,
住左30年嘅屋企大裝修,換個新形象!
嚟到2019年,NIC都會繼續試新野!
希望可以幫大家繼續做先頭部隊發掘同試多啲好用嘅產品!
今次我就會試用COSWAY旗下嘅SKINCARE產品「Royale D’or 極萃奢華護膚系列」!
COSWAY?!賣廚具、家居產品果間?!
YES!大家無睇錯,其實正式試產品之前NIC都無留意過原來COSWAY係有SKINCARE賣架!

今次真係好似發現寶藏一樣!
大家睇下佢個包裝先啦~係咪好奢華高貴呢!
Royale D’or 極萃奢華護膚系列係由德國製造架!
而我試嘅就係Royale D’or 極萃奢華護膚系列當中其中成員「極萃奢華眼霜」啦!!

而呢個系列當中嘅「Sea Buckthorn」成份,就係眼霜最特別嘅地方!

「Sea Buckthorn」係咩?俾個美容小知識大家啦!
佢就係俾皮膚食嘅「超級食物」喇~指果啲食物蘊含豐富營養,食左之後對身體有益、有助健康。而Sea Buckthorn就係一種營養豐富嘅成份,對我地嘅皮膚好有益,可以令皮膚健康,SOD抗氧化活性成份是人參的4倍,強效抗衰老、緊緻肌膚,達到提升輪廓功效!



至於點解我地咁需要呢個成份呢?
因為我地呢一代經常都捱夜,冇一個好嘅生活習慣,
每日都受到紫外線、空氣污染嘅侵害,內外影響加速皮膚氧化衰老,
眼紋、黑眼圈都會隨之而生⋯⋯
用左Royale D’or 極萃奢華極萃奢華眼霜,就可以針對眼紋及黑色素問題,
另外眼霜蘊含極珍貴罕有Omega7成份,
可以增加膠原蛋白,防止水份流失,維持肌膚彈性,就連維他命C比橙高12倍,
咁厲害嘅去眼紋眼圈嘅功效,真係好適合我呢種在職媽媽用呢!


打開眼霜一睇,奶黃色柔軟CREAM狀質地,沒有添加任何香料,用得舒服自然!

試在手上,容易推開,感覺不油膩,很快被皮膚吸收。
試在虎口位,紋理無咁明顯!令我很驚喜!
去紋、抗氧一流!

利用附送嘅小匙羹,拿取適量嘅份量!幾方便!

點於眼底下眼肚位置,每邊打圈按摩10次!
最近天氣乾燥,用完之後KEEP到滋潤保濕感覺,值得大家一試!

售賣點:COSWAY

Website: http://www.ecosway.com.hk

Facebook: https://www.facebook.com/pg/HKeCosway/


產品及有關資料由品牌提供
#COSWAY # RoyaleDor #極萃奢華護膚系列 # SeaBuckthorn #皮膚的超級食物


❤EMAIL❤

IG
FACEBOOK FANSPAGE

沒有留言:

張貼留言