2019/01/20

Selfie迷必備!一拍即知何謂"靚"肌!


大家好啊!最近大家忙完XMAS、除夕PARTY,有無元氣大傷啊?
HAHA~真係無論"荷包"之外,就連"皮膚"都一樣無命啊!
如果你都係在職媽媽(揮手區)就一定明白,
買禮物、食飯開PARTY金錢上大出血,就連皮膚狀況亦都響起"紅燈"警號!
休息少、亂食野、服待小蛋黃、邪留丸,NICNIC
想皮膚質素KEEP住好真係好難!就連身邊朋友都大呻搵唔到個好啱自己嘅扮靚方法!
對於NIC嚟講最理想嘅方法就梗係有專人幫我MANAGE皮膚、TAILORMADE護膚方法啦~唔駛用腦、唔需要花時間、花錢、唔駛出街買野亂試、又可以真正搵到自己所需。但身邊又真係有幾多個人負擔得起搵專人服侍啊~!「闊太」咩
一向貪靚又精明嘅NIC最近又搵到個唔駛錢、嘅方便又夠權威嘅智能方法!



邊個話平民一族嘅媽媽一定唔可以有專人幫我MON""肌!?
只要有2個條件就得啦!
1.有一部智能手機 2. 鍾意SELFIE
好多朋友都知~我一向都係醫美平台gratus嘅忠實FANS
最近佢地出左個用手機📱就可以做到皮膚分析嘅超智能functionSkin Snap 肌底透析」!
點解叫超智能?!因為佢嘅背景真係好勁,由德國研製透過AI人工智能結合肌底透析技術做皮膚分析!





玩法好EASY!拍3selfie相,大約5分鐘,就可以幫我搵到成20,000多個亞洲女性肌膚數據做對比,搵返D同年紀嘅女生嘅肌膚對比,超簡單已經可以分析4大問題:皺紋、緊緻度、泛紅和底層班。都咪話唔勁仲即時幫我搵最需要改善嘅位置,再配對出專屬的個人美肌方案,真係慳好多時間添!



最令NIC放心用Skin Snap嘅原因係佢入面嘅內容、詳細問題成因及護理小貼士都是事先通過醫生建議,唔係網上亂寫,真正拍得安心,用得放心!

剛剛SELFIE左一次,Skin Snap分析到我的肌膚重災區係皺紋,成因係膠原蛋白流失而出現皺紋問題,SKIN SNAP即建議我日常護理要用多啲補充膠原護膚啊,加強肌底支撐,預防老化,晚上仲提醒我可以加強按摩重點位置,可能我最近真係太放縱啦~唉搞到皮膚差左。女人真係唔CHECK唔知皮膚好唔好,今次的分析令到我知道問題所在,建議我做埋面部緊緻療程,改善面部皺紋問題,好啦等我即刻在APP裡面預約埋Ultherapy輪廓拉提療程先,好方便!



呢個SKIN SNAP (https://www.gratus.com.hk/s/WT37WD) 免費架,DOWNLOADgratus就隨時隨地都可做皮膚分析,想要點護膚、做啲咩療程,一拍就知!大家都試下啦!


產品及有關資料由品牌提供


❤EMAIL❤

IG
FACEBOOK FANSPAGE



沒有留言:

張貼留言