2019/01/31

♥ 15分鐘極速見效 ♥Dermal Therapy 皇牌急救止痕孖寶!拒絕身痕!

皮膚好、摸上手滑嘟嘟又健康,有邊個唔想啊⋯
不過每逢轉天氣,NIC塊面就好易出現敏感情況,
如果轉吹北風,更加會乾燥到周身痕⋯對腳仲會現「蛇皮紋」添⋯
"痕"呢家野⋯真係唔係控制唔到唔"R"架!(認同請揮手)
以前都試過幾次用錯SKINCARE,而NIC 啲皮膚好似雷達咁,
只要有少少刺激成份,就即刻SENSE到兼嚮警號(萬試萬靈,快過TEST PAPER)
半夜三更,痕到勁抓,第二朝起身見到自己塊面花晒一撻撻,都咪話唔心痛!

唯一不幸中之大幸,就係慶幸自己無濕疹,
聽過唔少身邊患有濕疹嘅朋友嘅痛苦經歷⋯真係好慘慘豬
夜晚痕到瞓唔到覺⋯仲分分鐘抓到紅腫晒兼發炎爛晒,
甚至被上司當面奚落、怪責⋯話佢啲皮膚咁差,
唉⋯都係果句,"濕疹"又有邊個想有啊!

正正呢個原因,用喺面上同皮膚嘅護膚產品,NIC都會特別嚴選!
最近就有位識左好多年嘅PR朋友,推介左一個來自澳洲嘅品牌嘅產品俾NIC同家人用!
呡個品牌就係乾燥皮膚專家-Dermal Therapy
專門針對乾燥及敏感性皮膚而研製嘅護理產品
實而不華嘅簡約包裝,配合強效滋潤功效,
令皮膚回服柔軟健康!

全個高效皮膚護理系列當中特別重點推介上面呢支
「不含類固醇」嘅【Dermal Therapy急救止痕護膚霜】
(Anti-Itch Soothing Cream) HKD119 / 85g
佢最厲害嘅地方,就係可以「15分鐘內」有效止痕!
15分鐘就可以解決肌膚瘙癢問題,
效果媲美1%類固醇產品喎~真係唔簡單~勁呢~


真係唔講唔知,其實最有效止痕方法,
除左要揀啱止痕產品之外,
深層鎖水保濕,防止水份流失都好重要!
呢支急救止痕護膚霜蘊含獨特燕麥、柳蘭和薄荷醇成份,
有效為底層肌膚深度保濕!
就算好似NIC呢一類敏感性皮膚嘅人用都OK,
而且質地柔軟易推,有別於一般面霜,
絕對唔油唔笠,感覺舒服爽身,味道方面有輕微薄荷味!。

遇啱NIC寫BLOG時,條頸突然痕癢,
又唔覺意抓到紅左,即刻用佢嚟試試!


在痕癢處塗少少,感覺涼涼地,好似幫我降左溫咁,
有效舒緩、鎮靜痕癢紅腫皮膚,
唔駛我在分鐘就無事,好神奇!


當然最開心就係佢成份不含類固醇同石化產品,
就連2歲以上嘅兒童都用得WOR,
做媽媽當然用得安心又放心!
絕對係以人為本嘅誠意之作!


有時夜晚,小蛋黃都會無啦啦身痕架,
跟住就抓到損晒,捉都捉唔住,肉痛死我>~<
自從有左呢支CREAM,
每次遇到呢啲情況我都會幫佢塗少少,
好快就無再抓,自然就瞓得舒服,
蛋黃仔都LIKE爆!


第2件止痕孖寶就係【Dermal Therapy 深層肌膚極潤露】
(Very Dry Skin Lotion) HKD$199/500ml
蘊含10%高濃度尿素及維他命E等成份,
集中修護保濕,滋潤效果長達24小時!


之前NIC都有提過,天氣一轉皮膚就好易乾到出晒蛇皮紋,
尤其做完脫毛TREATMENT後情況更嚴重,對腳會非常乾燥,
試用左呢支Lotion後,發現佢即時補濕效果做得好好!


每晚沖完涼出嚟即刻塗勻全身,
保濕效果KEEP足24小時,而且唔油膩,好快被皮膚吸收,
全日都唔駛補塗,啱晒我呢D懶人族!
經臨床證實,14天有效提高45%皮膚水份,
特別適合濕疹、非常乾燥嘅朋友用!


同場加映:特別推介
護唇救星【Dermal Therapy 高效潤唇膏 LIP BALM】
今次去韓國救返NIC個咀全靠佢!


話說NIC一向都係有舖咬唇癮,
特別係冬天,天氣乾燥咀唇啲皮仲容易乾得勁,
佢一甩皮我就即咬同多手摵,尤其在飛機上更加乾燥,
越多皮我就越想咬,搞到損晒流血,嚴重到一食野就痛!
此外,今次仲要手多多,就連手指都被我摵到損晒,有發炎情況⋯
第一日飛時,啲野收晒喺行李,咩都無得用 


一返到air bnb時,即刻拎支高效潤唇膏出來!
臨床證明能滋潤嘴唇,增加保濕程度!
特別適用於嚴重乾燥嘴唇乾裂,真係救左我一命!


我瞓覺前敷左一晚,紅腫及脫皮都有改善到,就連手指位都救到!
(好過用HANDCREAM)
真係好開心,成個TRIP我都唔敢放低佢,
24小時隨身帶住佢!
其實呢支LIP BALM都適合長期留在冷氣地方嘅返工一族,
有佢保護就唔駛怕俾抽乾水份!


好啦!今次介紹又差不多啦,
澳洲製造嘅Dermal Therapy,係冬天肌膚救命霜,
絕對值得推介俾一班被「身痕」困擾多年嘅朋友用!
而且價錢非常合理,無理由唔買返支返屋企看門口架!

銷售點:  指定莎莎、萬寧及屈臣氏發售 
查詢電話:   2895 9732

#DermalTherapy #急救止痕護膚霜 #臨床驗證15分鐘內止痕
#深層肌膚極潤露 #廿四小時全效保濕
#冬天肌膚救命霜 #澳洲製造 

產品及有關資料由品牌提供

❤EMAIL❤

IG
FACEBOOK FANSPAGE

沒有留言:

張貼留言