2019/01/20

SHOPPING小情報|LANCÔME豬年換新裝!一齊睇新春賀年限量版產品!

2019年超超超超紅啊!

今年Nic收到LANCÔME送上超有新年氣氛嘅禮物!
登登登!嘩~原來係豬仔圖案嘅【限量版豬年美妝賀年盒】、又有換左紅色新包裝嘅新春賀年限量版「ABSOLUE氣墊粉底」同「 L'Absolu Rouge瑰麗豐盈唇膏」,仲有我嘅至愛小黑瓶「升級版Advanced Genifique嫩肌活膚精華肌底液100ML」,Nic真係好幸福啊XD


今年LANCÔME特別設計左個豬仔圖案做主題!
好CUTE啊~隻豬仔!
原來呢個【限量版豬年美妝賀年盒】在門市買正價產品滿$1,680
就可以免費獲贈一套11件限量版產品:

呢套豬年美妝賀年盒架~價值$1,420架!
入面包括:

舒緩抗壓保濕露 50ML
舒緩抗壓保濕精華素10ML
舒緩抗壓保濕眼霜5ML
舒緩抗壓保濕晚霜15ML
舒緩抗壓保濕睡眠面膜15ML
升級版嫩肌活膚雙精華4ML
立體塑顏緊緻亮白乳霜15ML
立體塑顏緊緻再現精華10ML
立體塑顏緊緻眼霜5ML
限量版迎春接福利是袋
限量版鎖匙扣

嘩~好豐富啊!新年買禮物俾自己或者買禮物俾人,
仲有呢套咁窩心嘅護理產品守住肌膚,想唔靚都唔得啦!





啊~講開新春賀年限量版,其實小黑瓶版本都有架~
上網搵張相俾大家先睹為快先!
大家話係唔係好靚先!
呢支精華嘅有幾好用我就唔多講啦~
因為我之前都有介紹過佢質地柔軟,用完D皮膚都會平滑柔軟左,同埋減淡到細紋
所以一直都有用佢。(詳情可以睇返我之前發文:https://nicnicneko.blogspot.com/2018/09/lancome.html)


如果大家都係同我一樣係用家,建議大家可以趁機買呢SET<大紅大紫>新年限量升級版嫩肌活膚精華肌底液套裝,有支貨SIZE 小黑瓶,仲送埋個小手袋俾你去逗利是或拜年都得!幾正!

<大紅大紫>新年限量升級版嫩肌活膚精華肌底液套裝 HK$1,555 (價值 HK$2,834)
新年限量升級版嫩肌活膚精華肌底液 100ml
升級版嫩肌活膚精華肌底液 7ml
升級版嫩肌活膚雙精華 4ml
升級版嫩肌活膚眼霜 5ml
立體塑顏緊緻保濕露 50ml
立體塑顏緊緻亮白精華 10ml
立體塑顏緊緻亮白乳霜 15ml
立體塑顏緊緻日霜 15ml
限量版袋


除左小黑瓶變身做小紅瓶,
個「新年限量版 ABSOLUE 氣墊粉底」我超喜歡!
金色蓋面配紅色盒身,高貴得嚟又華麗!
新年時拎出街特別搶眼XD


我之前一直都想試下佢個氣墊粉底架啦~
聽講可以一邊化妝一邊深度滋養修護皮膚,
將護膚功效延伸至底妝層面,
啱晒我新年用!


個粉樸係水滴型,背面係粉紅色架~好可愛XD
新年限量版 ABSOLUE 氣墊粉底 (#100 號色調) :HK$830


至於支新年限量版 L’Absolu Rouge 瑰麗豐盈唇膏(HK$260),
個唇膏桶身係印左2019年同豬仔隻翼嘅PRINT~
漂亮嗎?


有#178 粉紅色 & #290橙紅色 兩色選擇!
Nic特別喜歡 MATT質感嘅粉紅色!



最後不得不提LANCÔME個利是封,
係新年呢段時間嘅特別禮遇
如果大家去門市買正價或者套裝產品滿$500
就即刻有一套啦~
記得唔好錯過啦!

好啦~今日嘅SHOPPING小情報又差唔多啦~
下次再介紹其他新品俾大家啦!
祝大家由年頭紅到年尾!

產品及有關資料由品牌提供
#lancomehk
#Genifique小黑瓶


❤EMAIL❤

IG
FACEBOOK FANSPAGE


沒有留言:

張貼留言