2019/02/02

每月一CHECK!MON實皮膚狀況全靠呢個APP!


最近NIC同大家都分享左好多唔同嘅護理產品,面霜、精華、洗面乜都有!
不過護膚產品有幾好,靠肉眼睇始終唔係咁容易睇到有咩變化,
最快都可能要用左2-3個星期先知有無改善!但改善左幾多又計唔到!
不過大家記唔記得上次NIC介紹過gratus手機APP內嘅新功能Skin Snap嗎?
有呢個AI智能神器,就無有怕啦!



話說呢個APP最叻嘅地方,就係影3張相就可以做皮膚分析,
配合 AI 人工智能及同步比對 20,000 多個亞洲女性肌膚數據。
就好似上次咁12月時做測試從結果得知自己因膠原流失而變得鬆弛下垂,
加上細胞欠缺水份而形成皺紋。



同大家一齊睇下12月同1月嘅分別,上次BOOK完做左Ultherapy全面輪廓拉提療程,緊緻度真係改善左,回復返正常水平啦!短短一個月,就見到改善成果,真令人振奮!

而底層斑同泛紅量方面,其實NIC之前都有去EVVUS做左PICO SURE皮秒去斑呢~哈哈~所以大家有目共睹啦!KEEP到之餘,仲有進步!



下一步就要拯救我嘅重災區皺紋量啦!
Skin Snap今次建議我用補充膠原嘅NeoStrata激活膠原精華素!
有效減淡皺紋同緊緻肌膚!真係知道我嘅需要而介紹我用啲乜!唔係亂SELL野!
經呢個APP買仲有折扣添真係幾好啊!
當然仲要繼續補濕同做足防曬功夫!



呢個APP最特別嘅地方當然就係方便啦!
真係行到邊影到邊,唔駛特登落舖或美容中心搵美容顧問幫手,
食飯行街等人無野做,甚至去住旅行半夜三更瞓唔著,
都可以拎個APP出嚟自己搞掂!
呢啲美容方法咪就係潮LOR﹐不受時間地區影響限制,
想買咩做咩療程都有專人幫你預先制定好,一個APP 搞掂晒!
以後想貪靚又想懶?
快啲DOWNLOAD gratus手機APPhttps://www.gratus.com.hk/s/9RXEPS),
Skin Snap MON住自己啲皮膚狀況,KEEP住靚樣無難度啦!



沒有留言:

張貼留言