2018/12/29

每日一敷!秋冬保持水彈白滑嘅秘訣KOSÉ COSMEPORT 高絲 ClearTurn 皇牌面膜


每年秋冬轉季,都令NIC又愛又恨!
愛⋯因為可以大手入貨,換上最新秋冬服飾,而且配搭方面更可以多元化D,
但恨⋯就係肌膚要承受轉季嘅壓力亦都唔簡單,
經常出現乾燥、脫皮、泛紅情況,
再嚴重啲甚至會出現因底層缺水而引起嘅乾紋、深層暗瘡等肌膚問題!
縱使節日飾心打扮、但皮膚質素咁差⋯上妝唔貼、面色暗沈、乾紋又多自然大打折扣。
當然坊間有唔少專為急救而設嘅護膚產品,不過下下臨急抱佛腳都唔係辦法!


NIC嘅冬日護膚心得就係要「每日一敷」!

呢個係最治本嘅護理方法之一,每晚睡前敷10-15分鐘!包保快靚正!
你睇我最近咁忙,又捱夜,但個皮膚質素都仲KEEP到咁好,秘密就係用KOSÉ COSMEPORT 高絲 ClearTurn 皇牌面膜!


其實NIC一直都係KOSÉ COSMEPORT 嘅捧場客,每次去日本都會掃返香港,呢款MASK己經喺日本12年累積銷量No1,你就知佢幾有實力啦!作為日日用嘅護理產品嚟講佢個CP值幾高,無論價錢、質素都係好好。自問每日都接觸唔少美容產品,深知無論產品幾矜貴、成分有幾勁都好,都不及滲透度高重要!道理好簡單,養份滲唔到肌底,皮膚吸收唔到,所有野都係徒勞無功!所以最近佢地出左個全新升級版配方,一口起提升 22%美容液成分之外,仲加多左 5 種天然草本精華,可滲透至角質層,令肌膚更水嫩飽滿,對於我地呢D忠實用家嚟講絕對係福音!

不過今次我唔駛飛日本都可以一次過試齊3款新品!
透明質酸保濕鎖水面膜 (粉紅色)
原蛋白彈力水潤面膜 (藍色)
維他命 C 美白剔透面膜 (黃色)


每次敷只需10-15分鐘就可以幫肌膚補足水,皮膚保持滋潤有彈性,
自然唔再擔心轉天氣所帶來嘅乾燥、暗啞、粗糙、甚至膚色不均都有得救!
因為沖涼時,蒸氣會令毛孔擴張,NIC特別鍾意夜晚沖完涼,
一出來即HEA喺床上敷MASK~XD

敷完仲可以即時收細毛孔「得!?得左!」YEAH!


3款MASK之中,NIC特別鍾愛粉紅色透明質酸保濕鎖水面膜 !
因為MASK成份添加超滲透 HA(透明質酸)成分,
深層保濕滋潤,為肌底補充源源不絕的水分。


1年4季都適合用!(1盒有5塊MASK)


打開包裝紙一睇⋯嘩~美容液多到幾誇張!
拎個MASK出來時⋯幾溼潤啊!一包面膜入面就已經有成足足27mL美容液含量,厲害呢!
再睇返介紹⋯先知原來呢個升級版面膜質料更特別選用棉籽絨,
極細幼纖維質地柔軟,比一般面膜紙盛載更多美容液,
而且特強吸附性,令面膜完全緊貼肌膚係咪好正先!
淨返嘅美容液⋯NIC仲會將佢塗勻全身當BODY LOTION咁用!
絕對唔可以浪費!


今次升級版嘅面膜⋯另一個新賣點就係面膜紙有個新剪裁設計!
NIC當然試真啲佢有幾特別啦~睇下佢同之前有無唔同!
見到切線方面比以前減少左,最初我仲擔心少左切線會唔會唔夠貼面⋯


點知原來反而更加好,眼角嘴角處都緊貼到肌膚,可以確保皮膚吸收到美容液。
水份KEEP住PUMP入肌底,感覺良好!

值得一提就係NIC本身係屬於敏感肌嘅人,雖然面膜唔係防敏配方,
但面膜屬弱酸性、無香料、無著色、無礦物油、無酒精(乙醇),
用完之後都無敏感情況出現,成份溫和唔刺激,值得加分!



NIC嘅美容護理小TIPS~
1)逢星期1、3、6晚敷一次保濕鎖水面膜 (粉紅色),作基本補充水份
2)星期2/5晚敷彈力(藍色)重點補充膠原蛋白收毛孔
3)星期4/6 晚美白(黃色)維他命 C 成分,有助抵禦黑色素形成,改善暗沉肌膚,集中美白修護!
咁樣日日連續敷1個月左右,就會見到水潤剔透亮白效果!
之後就可以唔駛咁密,大家都要試下!
遇上重要節日,記得早D試下呢個方法!
好過買支貴貴嘅急救精華啦!真係學個廣告話齋「HEA住靚」



產品及有關資料由品牌提供
#KoseCosmeport #ClearTurn皇牌面膜  #日本12年累積銷量No1 #新升級三大補飽水新配方 #日日敷秋冬繼續hea住靚


❤EMAIL❤

IG
FACEBOOK FANSPAGE

沒有留言:

張貼留言