2017/08/31

《蛋黃成長日記。同小蛋黃行Baby Expo》

又同大家UPDATE小蛋黃嘅近況喇~早排帶咗小蛋黃行Baby Expo(諗起都超多人,但個仔勁HIGH)

竟然有額外收獲~哈哈!最初諗住入去掃貨,點知原來都可以「增長知識」!點解咁講?!
就好似「雀巢防敏 1000天童夢音樂城堡」呢個攤位…原來有好多BB會出現皮膚敏感、濕疹、呼吸道症狀(如鼻炎、呼吸道敏感),唔一定係遺傳架,甚至便秘都可能係因為〝食物敏感〞(如牛奶蛋白)。

而奶就係BB嘅主要食物,如果BB對牛奶蛋白過敏飲咗啲無防敏配方嘅奶奶,就會出現以上問題囉……嘩~真係唔講都唔知!加上嬰兒敏感問題亦有可能會延伸影響至成長發展,有長遠嘅影響!真係不容忽視!


怪不得雀巢®超級兒童能恩®奶粉成日都提醒媽咪們要識得及早預防,要揀已切割致敏原嘅pHF水解蛋白配方奶粉俾BB,盡量減低牛奶蛋白致敏性,減低寶寶敏感風險!


值得慶幸就係我一早幫小蛋黃揀咗雀巢®超級兒童能恩®奶粉,含有獨特嘅pHF水解蛋白配方,將較大的牛奶蛋白質分子分解成約十分一大小以外,仲特別針對蛋白質裡面的致敏原進行切割,降低牛奶蛋白致敏性 (https://goo.gl/nXJLi3) ;更含BL 益生菌,有助維持腸道健康,所以TOUCH WOOD小蛋黃到依家都無出現過敏感問題!如果各位媽咪想你嘅BB有個愉快童年,識得點揀啦!

#資料由雀巢防敏1000天計劃贊助

沒有留言:

張貼留言