2017/11/14

超準!試玩Timewaver!掂一下就知道我個心諗咩⋯準到你唔信!


讀書嘅年代Nic曾經好迷戀玩占卜塔羅牌玩意,(利申我唔喺想導人迷信啊)只喺覺得好奇,同埋8掛心態啦~因為可以知道以前、依家嘅事,甚至將來未發生嘅事都問得到,感覺幾神奇!不過玩呢啲野,說穿了其實都喺想有人講出自己嘅心聲,肯定自己嘅決定。至於準唔準呢~就見仁見智~唔太科學嘅野都喺貪得意玩吓就算,直到今時今日我都無再玩啦(一路睇就知點解我會提及占卜塔羅牌XD),不過近幾年覺得自己無論身體精神都大不如前,經常覺得好攰又多咗傷風感冒,頭痛、胃痛、腰酸背痛身、至於點解會咁⋯我都無時間去深究啊~最近有朋友介紹我去銅鑼灣一間新開嘅家庭健康中心「Optimize Wellness Center優兒活」試用一部叫做「 Timewaver」機器,佢話呢部機好準架,一CHECK就知道自己嘅身體出咗咩事,就連性格係點都分析到,仲有仲有⋯(少女時代嘅好奇心又出動啦),講到咁堅揪,當喺俾個機會自己去RELAX,一於去試下啦!


未到中心時,我嘅心情有啲興𡚒同少少緊張,上到去就覺得先前嘅緊張通通無晒,可能簡約嘅環境令心情變得輕鬆,坐低一陣後,顧問就出來接見我啦,她初步先問我少少基本個人資料,然後了解一下我想關注嘅問題,UMM⋯⋯最近嘅問題?!我覺得最近應該喺同工作有關吧!跟住就到Timewaver 機出場啦!



登登登~期待已久嘅Timewaver 機登場!咪睇佢白色一部好似普通啊,其實佢絕對唔簡單,透過共振療法,分析身體當中能量,分析人與人之間關係,並且可以改善身體健康狀況。


顧問叫我將手掌放於右下呢個圓圈上面⋯⋯好有趣吧?!整個過程我無需做任何野⋯只需等幾分鐘就完成,電腦已經分析到我身體能量嘅DATA!好神奇啊呵~XD


呢個就係我嘅分析喇~看圖識別~一見到紅色,大概都估到呢3 PART位置就喺我身體能量最唔平衡嘅地方!顧問睇到分析後就話我嘅腸臟、脊柱&血液循環神經系統都出現唔平衡,超標情況!唔知喺咁啱定喺真喺咁準,我完全無透露自己身體健康狀況之下,竟然真喺會講中我嘅問題,最近自己腸胃情況同腰背問題的確好差,而且工作關係令我精神非常緊張,好神啊!不過TimeWaver最勁嘅地方唔喺只識搵問題,而喺會教我哋點樣改善身體情況,取得平衡!例如教我要學識處事「TAKE IT EASY」唔好過份逼迫自己,要去相信別人,亦都要識得自我尊重等等,唔需要一定滿足別人要求等等!嘩~你話似唔似玩塔羅牌先XD

除此之外,電腦仲會幫我做返一個簡單嘅調整,再次透過TimeWaver機輸入返能量到我身體,都喺果句雖然唔會有真電流走過我身體嘅感覺,但如果可以咩都唔駛做,咁簡單就可以改善身體同精神狀況又唔錯喎!顧問仲教我按埋穴位按摩添~中西合璧,正啊!


試完TimeWaver機,顧問就再幫我做埋另一個人體能量分析!呢個的的骰骰方型小盒子就喺叫做GDV機喇~

GDV又係另一部超強智能機器,只要10個手指尖資料,就可以知道自己的身心狀況!我個人認為呢部機比TimeWaver更準!


點解咁講⋯?!哈哈~先講返身體狀況先,上面呢個人體能量場圖像,顯示手指與人體器官相關性能量場,凸出部份就係我嘅身體最嚴重地方,一喺㗋嚨二喺背部,背部問題最令我深刻,事源我當日早上突然扭親背部,每行一步或起身都會隱隱作痛,不過為了要去優兒活做測試,就硬著頭皮都去!當顧問⋯問我背部喺唔喺有事時,我真喺嚇一跳,有無咁厲害!
第二樣,就喺㗋嚨,我即刻話我無㗋嚨痛喎⋯但顧問開始分析㗋嚨呢PART唔喺指有炎症之類嘅問題,其實也可以代表個人性格,同人相處時,可能會有溝通問題(唔喺唔識講野),而喺話我唔敢發表自意見,有時我會盡量滿足別人對事情或對自己請求,而忽略自己嘅意願~所以㗋嚨有問題⋯喺代表我抑壓能量太多。WOW!呢啲分析絕對OUT OF MY EXPECTED!就連我嘅性格都可以知道⋯我聽完都真喺覺得有啲HIGH!


另外仲有呢個印度7輪嘅圖表,呢個分析亦喺令我覺得好AMAZING!
波波大小同置中嘅位置就喺代表能量夠大同夠平衡,但我嘅圖唔駛顧問分析都知亂晒龍啦XDXD 詳細嘅就唔同大家詳述,不過呢個部份,提供好多心靈上嘅指導俾我,例如要多聆聽自己心聲,亦都要嘗試表達自己意見,做人先開心,因為人活著唔喺只為別人而活!哈~真喺獲益良多!

最後,做完分析了解自己身體狀況後,顧問跟據我嘅情況,建議我接受一個約50分鐘
Timewaver Frequency療程,透過頻率,從而得到改善或提升。第一次做,當然唔會有個即時明顯嘅提升,但起碼俾我一個機會透透氣,喘息一下!聆聽自己同身體嘅聲音,唔好等身體爆煲先嚟補救就太遲啦!


最後,優兒活原來除咗為成人作身心健康檢測之外,就連小朋友都照顧得到,提供好多專用健康產品,如防電磁波機、各類維他命補充劑等等,無論自己又好或者家人小朋友都好,都希望身心時刻保持健康狀態,照顧好自己咁先可以照顧埋家人,有興趣嘅朋友可以去試下。

療程由Optimize Wellness Centre 優兒活 贊助
Optimize Wellness Centre 優兒活INFO:
香港銅鑼灣糖街29-31號匯景商業中心22樓
(852) 2177 7683
https://www.facebook.com/optimizehk/

❤EMAIL❤

IG
FACEBOOK FANSPAGE

沒有留言:

張貼留言