2017/08/28

|BABY|止喊原來有辦法!令寶寶健康成長盡情笑的3大法寶


又喺時候同大家UPDATE吓我呢個新手媽媽同奀皮小蛋黃嘅近況先!
唔覺唔覺小蛋黃就快1歲啦,呢個寶寶嘅活躍度真喺爆晒燈,每日嘅活動量…我都唔知可以搵咩形容XD總之就開心囉…哈哈!
回想佢由出世細細粒一舊飯,到依家識行識玩~每日成長的確好有滿足感!
不過開心嘅同時,就開始出現「性格」啦!
早幾個月前發現佢「脾氣」突然大好多,一時大叫一時喊,又流口水咩都齊……
食糊仔/粥仔時亦會識得「唔鍾意」,「唔食」
情緒化到一個點, 令我呢個新手媽媽不知所措!
後來經小蛋黃婆婆指點,先知原來個仔踏入出牙仔階段,
出牙時寶寶會流口水、牙肉腫,無啦啦都會喊!
就由呢個時候開始,Nic就出動第一件法寶「Heinz Baby 磨牙棒」俾小蛋黃!

作為一個負責任的媽媽,一定要揀安全衛生,食材天然的產品!
而呢款「Heinz Baby 磨牙棒」不含蛋、糖、香料及防腐劑,令我好安心,而且硬度適中,獨立小包裝設計,拎出街亦都方便衛生。

我試過幾款磨牙棒,發現Heinz Baby呢款質地幾耐磨,
 每次俾小蛋黃食嘅時候,佢都食得特別開心!

我同小蛋黃一齊咬住玩都完全無問題,無咁易斷!
而且唔會傷到牙齦,舒緩出牙仔時不適,超正!

除咗出牙之外,另一個難題相信好多媽媽都遇過,就係〝加固〞餵食啦!
寶寶大約5、6個月左右,就開始可以餵食糊仔、粥仔,
但唔係個個都咁鍾意食架,有時食食下又會無耐性而唔想食,
身為媽媽見到自己寶寶唔食野或者食得少,都會擔心佢哋唔夠飽唔夠營養,
加上寶寶喜歡新鮮感,每日都喺同一款食物,莫講話寶寶,大人都覺得悶啦!

為咗增加小蛋黃食野嘅興趣,除咗糊仔、粥仔,都會俾佢食西餐「Heinz Baby意粉」架!
因為意粉嘅營養絕不比糊仔、粥仔低,Heinz仲額外幫意粉添加多種營養素 (如鈣、鐵、B雜),而且成份無添加糖、鹽 ,亦都不含人造色素、調味料及防腐劑,啱晒呢個階段嘅小蛋黃,亦令我唔駛擔心唔夠營養! 

另外,Heinz Baby意粉好cute架!
星星造型~超可愛!
媽媽見到都覺得吸引,更何況寶寶…哈哈!
而呢個星星造型係7個月以上的寶寶專用
麵質較軟,較好吞嚥,非常貼心!

雖然小蛋黃仲細,暫時都喺由我餵住先,
但我希望可以透過可愛造型嘅食物,慢慢增加佢自己進食嘅興趣!


最近我試過用「Heinz Baby意粉」煮俾小蛋黃食,佢食得非常滋味,而且仲追食添!不過暫時,我會將食物攪碎再勻合意粉,等遲多一個月先將食物size切碎,切片,一步一步循序漸進!
不如同大家share 一下我嘅餐單:

茄汁義大利肉醬麵
材料:三文魚100g、蕃茄1個、蘑菇2粒、Heinz通粉、洋蔥50公克、蕃茄醬少許(選擇性)

做法:蕃茄、蘑菇洗淨,切碎。洋蔥去除外皮,洗淨切片。Heinz通粉以滾水煮熟,撈出後備用。
首先開細火加熱平底鍋,煮熱蕃茄醬,加入洋蔥炒香,再下蕃茄粒,蘑菇片拌炒片刻,攪蓉。
然後下三文魚拌炒至全熟,攪碎做成肉醬。
首先起油鍋燒熱,加入洋蔥炒香,再下蕃茄粒,蘑菇片拌炒片刻,續下牛絞肉拌炒至食材都香熟,做成肉醬。把煮好的義大利麵加入適量的肉醬拌勻即可。


仲有一個開心大發現,想同大家分享!
最近俾我搵到個對寶寶超好嘅清潔劑!
100%純天然、超環保,又平嘅產品~登登登登~就係白醋啦!
之前我都係沿用傳統嘅寶寶清潔液,但價錢貴,亦都可能含有化學物,而且又唔環保,對孩子的健康或構成威脅!尤其最近小蛋黃開始進入周圍摸、咬、行嘅階段,清潔佢常用嘅器具很重要!

所以我轉用咗Heinz白醋,佢嘅好處真係好多,100%純天然、可食用品,環保又安全、避免寶寶接觸化學劑而引發過敏,健康又安全,而且最厲害之處就係乾透後醋味會完全揮發,嘩~真係唔試過都唔知!雖然看似好普通的items,但原來功效多多,真係好勁!
    
我依家會主力用佢嚟抹BB餐椅、床仔、玩具等等!
而且佢仲有辟味功效,用佢清洗小蛋黃的水杯都OK!
甚至噴落砧板都有殺菌功效!

總之,想寶寶健康成長又過得開心,又點可以欠缺Heinz 3大法寶!
產品由HENIZ贊助 

❤EMAIL❤

IG
FACEBOOK FANSPAGE

沒有留言:

張貼留言