2017/08/23

|美容.新品試用|分享初試MAIONE“神奇” 噴噴水及青春呵護隔離乳體驗


呢排上Facebook經常都見到有人介紹“神奇” 噴噴水,佢哋話呢支水可以幫你去皺 + 收毛孔 + 擊退黑眼圈 + 收眼袋 + 去印 + 美白+ 淡斑 + 保濕 + 男女合用,就連firm胸都得!嗱嗱嗱…我仲見過話噴喺頭皮度可以幫助生髮,嘩~有冇咁誇啊~咁神奇?!就喺呢啲咁神嘅功效令我對呢支新產品產生濃濃嘅興趣!即刻上網search下咩料先!

原來呢個brand叫做MAIONE,淨喺睇個設計俾我一種幾奢華嘅感覺,黑色樽身設計+金色字……幾有歐美大brand feel!不過Nic絕對喺一個理性嘅人(其實因為價錢唔平),我唔敢衝動入手!(哈哈)!
近日,我個專做代購MAIONE嘅朋友主動聯絡我,希望我親身試用呢個品牌嘅產品,正啊!我終於有機會解開呢支噴噴水神奇的面紗!

今次我收到他們2支產品,MAIONE青春密碼精華液及MAIONE青春呵護隔離乳!真係同我想像中的一樣,COOL爆嘅外型!

首先,梗係試 “神奇” 噴噴水「青春密碼精華液」啦!我本身嘅膚質,屬於偏乾性混合性,兩邊面頰間中會覺得乾,唔夠瞓嘅日子膚色會暗沉啲欠光澤,而且都有色斑、色素不均問題。而呢支噴噴水嘅功效正正可以改善我以上問題,所以對於呢支產品嘅期望非常高。


每個人用呢支噴噴水嘅方法都好似有啲唔同,而我選擇懶人嘅用法,就係早上潔面後連爽膚水都唔搽,直接用MAIONE青春密碼精華液噴上面。

距離15cm左右,全面大約噴左4-5下,然後輕拍至全面吸收。

一開始感覺有些接近水狀嘅精華黏黏感,但吸得好快,膚質明顯柔軟及通透左,會令皮膚有光澤感,即時冇咁乾幾舒服,而且冇乜味道,呢點特別like!一次過減省爽膚水程序,噴完就可以直接搽面霜,超快!最啱每朝瞓到LAST MIN先起身嘅我!
(左)使用前(右)用後皮膚明顯有光澤。


待精華液完全吸收後>面霜>就可以搽隔離乳啦!


呢款隔離乳有防護透氣功效,擠出來時係有色的,但想妝感透薄啲,
記得要控制份量,因為好易會推唔勻。
剛剛我唔小心用多咗份量,上面後會有D唔夠自然,
會有厚妝感,略嫌上面後有少少黏,但都算水潤。
對於我呢種偏乾混合性皮膚嘅女仔嚟講…怕T字位會出油。提提大家呢支隔離乳冇SPF防曬功能,所以記得要再上有SPF防曬功效的粉底或防曬!


總括來說,我比較喜歡佢支精華液,因為即時睇到皮膚水潤光亮,而且將爽膚及精華二合為一,減省護膚程序,最緊要沒味道,感覺清爽舒服,啱夏天用!
P.S.如果大家對MAIONE產品都有興趣,可以Click呢條link >>https://goo.gl/LKgsGe直接問下我個朋友架!

#產品贊助及資料由MAIONE提供。

官方網站: http://www.yijiainternational.net/zh-tw/

❤EMAIL❤

IG
FACEBOOK FANSPAGE

沒有留言:

張貼留言