2015/04/09

|美容.新品試用|唔想夏天變燒豬,有HELIOCARE防曬乳液就唔駛驚啦!

WOW~HO~雖然夏天仲未到,
但Nic已經不斷同陽光玩遊戲!!!!
行山、野餐真係keep住咁去,
而且每次都曬到飛起,
真係唔用防曬都肯定曬到甩皮XDXD

唔可以唔承認戶外活動Nic一向都鍾意,
尤其年紀細d既時候,
一d都唔怕直接俾個太陽曬住,
亦都好少理咩係紫外線、咩係UVA、
或者會對皮膚有咩影響。
但奈何皮膚敵不過時間,
年紀越大……越曬得多,
面上既雀斑真係開始多左,
唔覺意曬一曬膚色也變得暗啞,
近年,都開始積極用防曬產品!
不過最近覺得呢排用開的防曬產品真只係適合冬天用,
如果要應付夏季最厲害的日曬和紫外線問題,
以及長時間戶外活動,
SPF 30既防曬真係唔多夠頂!

好彩,在入季前Neo Derm Beauty送左新既防曬產品俾我試下,
在剛剛既復活節試用左之後,
保護效果令我非常滿意,
唔會曬到我兩截色,
唔會變黑面神……hahaha!!!
立即想同大家分享下!


嘻嘻~我講既就係呢支西班牙品牌推出的
醫學抗曬專家HELIOCARE「活肌抗氧防曬乳液 XF SPF50」!
不過我揀佢當然係有特別原因,
第一,信科學&成份!



呢支防曬乳液內含一種很特別的抗曬配方,
就係「Fernblock®」啦!
可能大家都會問我咩係「Fernblock®」?XDXD
其實佢係一種由蕨類植物精華研製而成的配方,
經美國哈佛醫學院及世界著名皮膚學專家研究及證實
Fernblock®不但有效抗氧化及保護免役系統,
提升肌膚的抵抗力,更有效保護肌膚至DNA,
防止紫外線破壞真皮層,
更可促進受損DNA修復,
並提升纖維母細胞存活率達300%,
預防皺紋,維持肌膚彈性,對抗光老化,阻止衰老!

咁我就放心好多,
即使曬得多都唔怕皮膚變老!
真係好正啊!

揀防曬除左信科學數據之外,
當然就係要親身試下!
最初,我見佢防曬系數有成50度,
主觀地覺得佢一定會好油膩、好笠
又會好重太陽油味!
但一齊原來都係我既錯覺XDXD
先講質感先,
一擠出來就見到淺黃色的乳液,
觸感都很幼滑輕盈!
味道仲幾芳香,
清新香味令人身心RELAX,
同噴香水有異曲同工之效!


只需要2至3下後就推勻了,
而且唔算笠,
睇返D成份,原來佢地添加綠荼精華,不但強效抗氧,
而且更可以持久保謢及滋潤肌膚
具低敏感及抗粉刺配方,
又無泛白情況
非常適合我有少少敏感又怕會生粉刺既人用XDXD!


HELIOCARE活肌抗氧防曬乳液 XF SPF50
除左用來塗上面之外,
手啊、腳啊~總之你想保護既地方都可以使用!
咁就唔駛成日左避右避,
出出入入都要拎住把遮,
玩都玩到無癮啦!

最後送多2個「防曬小知識」大家!

第1,就係當出外活動時,
建議大家每兩至三個小時記得要去補塗防曬乳液!
咁樣就可以盡量保護到皮膚不被曬傷,
以免游泳、毛巾擦走、過度流汗及摩擦等情況,
影響防曬的效果。

第2,就係幾時要用SPF30以上?
幾時要用SPF50以上既防曬產品呢?
如果只係普通留在戶外地方,時間較短,
只要擦SPF30以上的防曬就可以了!

但係如果戶外活動的時間很長,
最好選用SPF50以上以上的產品。
另外,如果你係進行水上活動的話,
就可選擇耐水性佳的防曬產品;
如果有化妝習慣的朋友,
亦可選擇具調色功效的防曬產品。

希望呢2個小知識,
可以幫到大家夏天唔會變燒豬啦!XDXD
**Product Sponsor by HELIOCARE**

 facebook:  HeliocareHK


❤EMAIL❤
nicnicheung@gmail.com



沒有留言:

張貼留言