2015/04/02

|旅遊.韓國新玩點|仁寺洞新玩意「愛來魔術相4D藝術館」點止3D咁簡單!So Funny!

好多朋友去韓國旅行都一定會plan一plan行程去仁寺洞玩,
睇傳統民族野、行下「人人」Ssamziegil商場shopping當然唔少得啦~
其實仁寺洞又點止得咁少野玩,
近排仲多左個新玩點!
就係「愛來魔術相4D藝術館」ALIVE MUSEUM啦!

仁寺洞一共有2間ALIVE MUSEUM,
一間係位於「人人」商場「仁寺洞Ssamziegil館」、
而另一間就係「仁寺洞本館」啦!
對於我地呢D識玩之人,
有得揀一定係去本館啦!
一共有2層咁多,
而且貪佢人流無Ssamziegil館咁多,
可以慢慢玩番夠本!


俾個地圖大家睇下先!
大家可以在安國站、鐘閣站、鐘路三街地鐵站途步行過去仁寺洞!
真係非常方便!
如果你選擇在「鐘閣站、鐘路三街站」落車去仁寺洞本館的話,
見到仁寺洞大街就一直行入去,
左手邊就會見到一間大型7仔,
然後望過對面街就係「仁寺洞本館」啦!


最初NIC還未親身去過ALIVE MUSEUM時,
就覺得佢地可能只係同弘大TRICKEYE差唔多~
都係3D畫作、立體公仔之類,
不過一黎到門口,
就發現成個感覺好唔同啦XDXD!

有好多好可愛既恐龍仔做呢間MUSEUM既吉祥物呢!
可愛得黎又有D傻氣~超搞笑!
無論係大朋友定係小朋友見到都一定會覺得好開心!


好啦~NicNic依家就入去啦!


經過左對門之後,
就會見到下面另有天地!

WOW!!!!
下面門口位就已經有個好大既WATER FALL迎接我地!
好興奮啊!
「玩樂MODE」要開動啦!
其實…呢個時侯我仲未正式入去架,
只係門口外面就已經謀殺左我唔少相機MEMORY……XDXD
因為ALIVE MUSEUM非常貼心,
在場館外邊準備左唔少有趣既PROPS俾未入去既朋友玩下,
「過下癮」先!

售票大堂非常寬敞闊落,
雖然那天是星期六,
不過因為我去的時候偏早,
大約12:00PM到達,
所以人流不算多,
唔駛擔心人頭湧湧的問題!


報告一下票價先!
成人:12000WON
13至18歲人士:11000WON
37個月至12歲兒童及殘疾人士:10000WON
36個月未滿嬰兒免費入場。

營業時間:0900-2230(截止入場時間:2130)

(P.S.係NIC既粉絲當然會有75折起優惠COUPON啊!
在BLOG的最後會告訴大家唷如果領取)

啊!給一個小TIPS大家,
如果你們想玩得輕鬆一點,
可以在大堂借用LOCKER收藏好自己既隨身物品,
沒有COINS的話,在售票處旁邊設有一部自動找換機,
真的非常方便!

P.S.不過LOCKER既數量唔算太多,
而且空間都係有限,
所以都係手快有手慢無啦XDXD
Nic最後都係選擇自己揹住背包入去!

正式開始玩啦!
令你有錯覺既3D畫作絕對是3D藝術館既MUST HAVE!
我又點會錯過呢!


不過只係得張畫又點可以稱得上4D藝術館呢?!
嘻嘻~當然唔係咁簡單啦!
睇下條片就知架啦!


實情就係在幅畫入面有個裝置……XDXD

只要一行埋去,
就會感應到你經過,
突然製造一股強風吹過來!
4D藝術館果然係唔同D!
除左有視覺、聽覺、仲有風吹既感覺啊!
真係要玩過先知過癮XDXD!


玩左D咁激既野~
又試下D斯文少少既先!
掀下少女條裙就算啦!XD

依!?!呢度係咩黎架?!
咁快就要落樓?!
一定有D古怪既
等我入去8下先!

WAH~推開門就知入面原來係咁CYBER架,
而且用左好多鏡面既反射效果,
好似去左另一個地方咁啊!



加上有強勁既音樂節拍加上燈光較果,
入左去之後完全唔知自己去左邊,
我轉左2個圈之後,都要定一定神先搵到出口啊!
不過有聲既藝術品又點止得呢個咁少……


就好似呢個咁,
牆上既洞洞就係關鍵!


入面有好多個假人既咀,
只要按上去就可以發聲啦XDXD
不過我個人覺得佢好似有DD肉酸……
諗起都覺得有D毛管戙


我都係玩返D正常少少既先!
7情上面既POSE我至拿手!


除此之外,也都有一些另類少少既玩意,
感覺有多d互動,
用手摸下個神燈就會感應到你心入面既想法XDXD
美女?!俊男?!MONEY?!BB?!
你估下……Nic個腦會出現邊個畫面呢?!?!


「愛來魔術相4D藝術館」大量運用左「玻璃」反射既效果,
就好似呢款咁……企在塊玻璃旁邊就可以影到好奇怪既POSE!
真係好騎哩啊XDXDXD


每間館都會有佢自己既主題,
呢間係仁寺洞本館,
富有仁寺洞特色既區域一定唔少得啦!
唔駛行出街去都可以影到好多街道上既風景!
不過重點都係下陷左既道路啦XDXD


唔覺唔覺原來已經玩完第一層啦,
再往下走去B2先!
沿途樓梯位置更有不同的視像錯覺畫掛在牆上,
考驗參觀者既眼力,
大家也不妨試試睇下,上面藍色果幅畫,
有無見到藍色圓點呢?!

去到B2樓層啦!
終於搵到呢幅經典畫作!
似乎個個黎親既朋友都一定會搵瑪麗蓮夢露影相留念!


自畫像啊!XDXD
Nic都畫返張到此一遊先!


而呢張superman係唔係好有動感呢!


秘密就係呢個後台啦,
我地只要將全個人伏在透明玻璃上,
鏡子就會將你既影像反射在下面既玻璃,
下面搵個朋友幫你影張靚相,
就可以拍出不錯的效果啊!


這個又像不像去了蟲洞呢!
我非常喜歡這個台階啊~
燈光效果讓人覺得置身科幻世界之中。


玩了一會,
大家也覺得有點累嗎?!
不妨可以進去「The Comma」之屋休息下吧!
大家可以躺臥在吊床上面,
與朋友傾下心事,
也可以將自己的煩惱、痛苦、傷心……等等
都寫在Comma紙條上面,
留在「The Comma」之屋內,
一齊拋開煩惱吧!


提提大家,如果想拍照效果好d~
記得穿淺色的衣服唷~
白色、淺粉紅也都看得很清楚!

視覺好玩之餘,
聽覺也不可以缺少!
不要以為我只是站在大型留聲機上拍個照那麼簡單,
原來是需要一直跑啊跑啊~
這樣才會發出聲音,
想聽晒成首歌,
真係少d體力都唔掂啊!


我覺得呢度同弘大3D TRICKEYE最唔同既地方,
就係佢地畫作更多一份幽默感,
令你不知道究竟係你玩緊佢,定係被幅畫玩你XDXD
不過只要你肯放開心情,
盡情去玩咁先可以令自己享受每一個快樂時刻!


當然好玩既野~點止咁少?!
留待大家去玩時再發掘啦!
當日NicNic就玩得好開心啦~
你地又有無興趣去玩呢?!
如果有興趣既朋友,
可以save低下面既coupon圖片,
然後print出來就可以享有75折起優惠啦!
p.s.「愛來魔術相4D藝術館」有4間分館咁多,
有時間既話不妨去晒咁多個地方啦XDXD
❤EMAIL❤
nicnicheung@gmail.com







沒有留言:

張貼留言