2014/12/27

|旅遊.香港好去處|韓國「TRICKEYE愛特麗3D美術館」殺到黎香港啦!



聖誕快樂啊!
今年NIC也像上年一樣去了TRICKEYE愛特麗3D美術館玩,
不過我不是去韓國,而是留在「香港」!
XDXD沒錯沒錯!
因為韓國「TRICKEYE愛特麗3D美術館」繼新加坡之後,真的殺到來香港啊!
仲揀左香港山頂廣場開設亞洲區第 2 站,
真係好興奮啊!

其實TRICKEYE之所以咁受歡迎,
每個到韓國既朋友都肯定會去潮聖下,
梗係有好好玩既地方啦!
在畫作前面擺出不同POSE,
就可以拍出不同效果的照片,
真係笑到肚痛!
香港區TRICKEYE除左有好多3D立體效果的平面畫作之外
而更新設了更多立體裝置,
讓我們可以更加互動參與,
佔地7千幾呎、70幾個場景,分5大主題區,
當中更有充滿香港特式的場景TIM~超正啊!
事不宜遲,NIC率先入去試玩左一次!
真係玩到腳到軟~立即GOGOGO!

主題一:秘密花園


叫得花園,當然係有好多花草樹木啦!
巨型畫作加上立體的裝置,
我們可以坐喺入面,
扮演畫中的主角!
剛入場就立即覺得自己好似去左愛麗斯夢遊仙境一樣!


立即坐上去影返幾張正經相先!
不過呢D都係用黎WARM UP一下JE!
因為好快就要去下一區啦!

主題二:名畫世界

呢個名畫世界係我最鍾意既主題之一,
因為可以俾我同好多我好欣賞既畫作&經典人物一齊玩和合照!

你們看!就好似呢個MONALISA啦!
原來佢會眨眼架,而且個手提電話仲會著燈TIM!XDXD
好搞笑啊!
比之前的平面畫作更有趣味呢!


雖然新增了不少立體裝置,
但這些平面畫作又點少得呢!
只要配合POSE、表情,
輕易就可以拍出好好的效果!
HOHOHO!我要掉下去溶岩啦……救我啊!


之前跟大家提及過香港區TRICKEYE會有好多新設施,
NIC覺得呢個最新鮮呢!
大家看不看到畫家替我畫畫像嗎?!
哈哈!係唔係覺得好神奇呢?!?!
原來佢地裝左個CAM在入面,
只要我坐入去,
影像就會立即展現在屏幕,
好好玩啊!

主題三:大冒險



欣賞完咁靚既畫作之後,
一於去大冒險「顛」下先!
WOW!大家有無玩過跳傘呢?!
如果未就可以試下躺喺佢上面,
一齊玩返夠本!XDXD




又可以瘋狂地「片」車!
NIC係唔係好型呢!
我真係交足戲架!
影呢D相真係少D演戲細胞都唔掂,
加上周圍都有好多人行來行去架,
個個都眼望望,面皮薄少少都影唔到靚相!
所以想影靚相就唔好怕羞啦!


啊!其實香港區的TRICKEYE真係好多比較大的場景,
一次過可以俾4、5個人同時企入去影相,
各自企喺唔同既位置,
就可以營造不同的效果XDXD
你看這一張,場面好似好驚險吧?!
其實……

只係企在上面、瞓喺地下同坐在側邊,
就可以拍出之前的效果,
FLIP直張相就OK啦!
呢D就係3D畫作的有趣之處!
好啦好啦!我地再去下一個主題啦!

主題四:夢幻樂園

來到夢幻樂園啦!
一切都不是很真實吧!

這幅鯊魚畫,是我最喜歡的一張!
我記得之前在弘大TRICKEYE店也拍過一張差不多的!
「嗚嗚……我不要成為鯊魚的甜品,
快點上去啊!」



 可愛的小貓咪也變成紳士及淑女,
好可愛啊!


「貓咪媽媽你要帶我去哪裡玩XDXD?」


我要跟貓紳士來個SELFIE吧!



「大衛,你要帶我走唷!」

不如我們又來個SELFIE吧!


空中瑜珈!我做到啦!哈哈!
玩到第四主題時,我已經腳軟啦,
因為行上行落,
瞓地攀繩……少D體力都唔掂!
不過來到最後一區啦!
繼續玩落去先!

主題五:探索香港

TRICKEYE每去一個區開分店,
都會為當地特別設計一個充滿特色的場景。
大家估下佢地揀左D咩地方?!

答案就係香港既夜色啦!
維港夜景咁靚,當然唔少得啦!
不過我地幾個似搗亂多D,
反轉成個海邊!XDXD


咁宏偉的天壇大佛,
大家都變得好斯文,
但我……好似都係KEEP住無呢正經咁……
大佛唔好鬧我啊!


大家又估唔估呢個係香港既咩地方呢?!
答案就係「大澳」啦!
「大魚你唔好咬我PATPAT啦!
最多我唔駛你做咸魚啦!XDXD」


玩左咁耐,
真係要走啦!
不過離場時,
TRICKEYE仲俾多最後一個驚喜大家!
打開門口你就知啦!


就係佢會喺門口等我地啊!!!!!!!!!!
如果你身材夠FIT,
絕對可以穿入去拍多幾張「毒女」相先離開!

講左咁耐,大家可能會問我,
究竟入場費係幾多,
呢度正確位置又喺邊,
馬上話俾大家知!


(圖片來源:http://trickeye.com/hongkong/?page_id=18&tl=zh_HK)
地址:THE PEAK GALLERIA 3RD FLOOR

(圖片來源:http://trickeye.com/hongkong/?page_id=18&tl=zh_HK)

網址:
http://trickeye.com/hongkong/?page_id=18&tl=zh_HK

既然TRICKEYE咁好玩,
不如NICNIC送出門票給大家玩啦!
如果大家都想要既話,
記得留意我既FB FANSPAGE的NEWSFEED啦!


沒有留言:

張貼留言