2014/12/09

|美容.新品試用|BEAUTY BOX 皇牌產品速試「ENDOCARE急救專家」.上妝必備保濕救星

一到年尾不但多PARTY要參加,
甚至是很多女生出閣的大日子,
如果皮膚不夠好的話,
上妝肯定不夠好看,也會浮粉!
最近Nic的皮膚也好像很乾燥啊,
加上經常飛來飛去,
每次落機都會覺得自己既皮膚水份好似被榨乾一樣
而且經常睡眠不足,又食無定時,
皮膚質素也下降了很多……
尤其最近一次幫朋友做了一次MAKEUP DEMO,
給大家看看吧!(不要笑我啊)
皮膚真的乾到「無朋友」,
也好像沒有太多光澤
粉底也不算很貼,令我很不開心呢!
很擔心自己big day的時候……



這個時候我想起了Neo Derm BEAUTY BOX!
今個月的盒子內藏了一件超棒的產品!
簡直是我的救星!
如果無左佢我真係唔知點算好!
哈哈!馬上告訴大家係D咩先!


登登登!
今期個主角就係「ENDOCARE的 Ampoules 強效活肌修復精華」啦!
好多名人明星都推介使用架,
大家都會係皮膚響起警號,
需要緊急修護、保濕既時候,
所以「Ampoules 強效活肌修復精華」亦被大家譽為「保濕救星」!



再上網睇多D資料時就發現原來 ENDOCARE全系列產品
都含有從稀有品種「地中海蝸牛」提取出來的「活肌修復因子」,
醫學證明這種因子能加速肌膚癒合及修復,
刺激骨膠原生長,能為細胞提供多種養分,
強化細胞修復再生能力,高效滋潤肌膚。
而Ampoules 則含有40%高濃度活肌修復因子,
能夠深層修復老化細胞,高效持久補濕,
非常適合我地呢D平日懶懶地,
但又貪靚既女仔做急救之用!


咪睇ENDOCARE盒仔細細,其實內有乾坤架!
打開原來有7支 Ampoules 強效活肌修復精華,
在PARTY前1星期,每晚都塗一支,
想皮膚即時飽滿潤澤就靠晒佢啦!


講下包裝先,
其實NIC一向都係比較少用開呢種樽裝精華,
所以想打開時亦都要諗諗點搞架?!XDXD
不過望望下……就發現佢地原來附送左一個膠蓋,
只要套落個頭上面,
在白線位置輕輕用力一啪,就開左!
幾好玩XDXD
最初我仲以為呢個精華既質地會好「油」好「潤」,
點知一倒出來時,
我差D唔小心倒瀉晒落地,
因為D精華係好似水咁,有D似「啫喱」觸感,
塗上面時都覺得好爽好舒服。


其實即時急救的做法,真係好簡單,
將精華液平均塗勻上面後,
係臉上打圈、輕輕按摩,
有助皮膚吸收精華。
不過我真係好乾好缺水啦~
塗既時候勁快就滲晒入皮膚(哭)。
(提提大家因為開瓶後24小時內就要用,
所以建議大家可以重複塗幾次,直到用完為止。)

題外話:
我覺得如果可以配合使用BICELLE的B5 GEL既話,
效果好似更加好,
如果都有用開B5既朋友都可以試下!


又如果想令妝容貼服持久,
建議在妝前或需要時塗半瓶 Ampoules 再加以按摩,
上妝效果即時變得更貼服。



總之有ENDOCARE急救專家應要旁身,
就不需要再擔心上妝不貼的問題,
而且皮膚無咁「乾爭爭」,
真係有改善先係最重要!
BTW,本身呢支精華真係唔平,
單購價就要 HK$ 720,
但如果12月25日前訂購BEAUTY BOX,
HKD120就可以買得到,
真係好抵!!!!!


啊!除了有皇牌產品試用之外,
還有NEOSTRATA品牌的TESTER試用,
有齊眼、面,啱晒我出TRIP用!


還附送升級版醫學美容療程及護膚小錦囊、
獨家產品資訊及優惠、美容貼士!


仲有個好有意義既消息推介俾大家!
就係於即日至12月25日期間成功完成首次訂購的首2500名訂戶,
隨 Beauty Box更可得到由「微笑行動中國基金」送出的小禮物, 
訂購金額亦會自動捐予「微笑行動中國基金」
訂戶完成訂購時更可上載一張微笑相片,
將歡笑送給兔唇小朋友!
買BEAUTY BOX既可以靚、又可以做善事,
仲唔立即行動買返個返屋企試下啦!

想購買BEAUTY BOX或詳細資料既朋友
可到以下網址


今日既介紹又差不多,
下次再同大家見面啦!

沒有留言:

張貼留言