2014/07/25

發放正能量!邊睇邊笑「哈哈笑」展覽

每次行HYSAN PLACE都好有驚喜!
LINE公仔、IRON MAN、足球小將……等展覽,
真係次次都捉到我地既心!
黎到暑假,大人細路都咁興奮既日子,
梗係要搞個既開心又好玩既展覽啦!


今次HYSAN PLACE同利舞台搵左全球最快樂既品牌「SMILEY®」合作,
在整左個全港首個哈哈笑大型展覽!
WOW!見到張POSTER就已經覺得好開心啦!
急不及待同另一位BLOGGER朋友瑪姬齊齊去「尋開心」!

CHECK POINT 1:一樓中庭
GO SMILEY®巨型哈哈笑展覽



嘩!!!!!!!!!!!呢個樓高7米既過山車真係不得了!
佢係全亞洲最大型的SMILEY®過山車裝置啦!


每一個SMILEY®公仔都化身成世界各地既代表,
大家又認得幾多個呢?XDXD
五顏六色既配搭,
加上SMILEY®既搞鬼表情真係見到都覺得開心!


大家有無諗過點解SMILEY® 會以過山車做主題呢?
佢想表達人生就好似坐過山車咁,有高有低,
但最重要的就是即使面對高低起跌,
也能選擇笑面迎人!
這個才是SMILEY®最想我們做到的事!


如果你都想成為SMILEY®既一份子,
哈哈~無問題啦~
快D走入去車卡入面啦~
同佢地影張大合照~
任我地兩個不停影相,真係玩到勁HIGH!


CHECK POINT 2:一樓
SMILEY®笑面達人遊戲捐款機


大家睇完過山車之後,
記得玩埋旁邊的笑面達人遊戲啊!

只要捐$20或者$50,就可以玩一次!
不會扣除成本開支,
將全數捐俾「救助兒童會」,
真係好有意義唷!


呢個GAME如果你想玩得高分,
第一樣野你要識既就係「笑」!
點解咁講?
因為佢係用你自己個笑容去玩!

你地玩過太鼓達人嗎?
佢既形式就好似打鼓一樣,
當個SMILEY®到中間圓圈位,
你就要即刻對住個鏡頭笑!


玩完之後,
就會送你一張4格連環快拍照片俾番我地留念!
如果你的分數高過2000分以上,
個相框就會升級做SMILEY®特別記念版!
好靚唷!XDXD
不過我張相真係超低能囉XDXD
完全唔知自己做緊咩野~
玩到面容扭曲晒DXD
臨走記得SCAN埋個QR CODE DOWNLOAD返自己張相喎!
SHARE俾朋友睇,一齊笑下都幾好啊!

CHECK POINT 3:一樓
SMILEY®商品專賣店


WAKAKKA!!!
講到女人SHOPPING就最開心架喇~
係專賣店入面放滿左極多SMILEY®公仔既精品!


而且有好多精品都係全港獨家限定發售,
有D更加係由歐洲空運到港!!!!!
係SMILEY®既粉絲就一定唔可以錯過!


SHOPPING完記得去埋4樓啊!
嘿嘿~跟我地黎梗有好野益你!

CHECK POINT 4:4樓空中花園
SMILEY®哈哈笑磁石牆

去到4樓外面既空中花園,
一行出去就見到個勁大幅哈哈笑磁石牆,
總共有幾千塊SMILEY®珍藏磁石組成!
而且仲係免費送俾顧客架XDXD


嘿嘿,呢D珍藏磁石總共有10款,
個個都好有意思架!

NICNIC都心大心細,
款款我都想拎走!
不過HAPPY係人人都應該擁有,
唔係得我一個獨享!
不如留給多一個朋友開心仲好!
大家記得去啦!
P.S.拎走左面頭果塊磁石會有個小小玄機,係D咩?!
留返俾你地去睇下啦XDXD

今日分享又差唔多LU~!
呢幾日趁放假就去銅鑼灣HYSAN PLACE行番轉啦,
一家大細去又好,
同HONEY去又得!
一齊感受SMILEY®帶俾我地既愛、正能量、開心啦!

有時間記得去埋利舞台果邊睇啊!!!

沒有留言:

張貼留言