2013/08/29

❤NicNic在希慎廣場T Galleria 參觀 MAYSUM唇膏雕塑展+ Shopping抽獎小分享!!!❤














NicNic一向都好鍾意SHOPPING……
但每逢夏天,購物的意欲就會突然降低!!!
因為怕熱又怕街上很多人,
與其他人逼逼撞撞……SHOPPING MOOD也飛走喇~
所以炎熱季節,我多數會逗留在大型商場,
輕輕鬆鬆逛街!!!
對於我這些港島人「銅鑼灣」更是NO.1首選逛街好地方!!!
而近來最HIT既商場,
莫過於希慎廣場啦!!!!




































希慎廣場一出地鐵站就到~
而空間又夠大、消費種類又多,
對於我這種懶人來說,
這裡絕對是天堂!!!
前日我也到希慎廣場的T Galleria逛了一會!!
因為想去欣賞一下好友MAY SUM既唇膏雕塑展!




































因為希慎廣場 T Galleria開業一週年,
所以特別邀請了MAY SUM為他們設計!!!
嘩!真是很多很多呢!!!!
一支支唇膏整齊排列在蛋糕上!!



































MAY真是很厲害!!!!
全部都雕得很精緻!!!

為了準備這個展覽~她花了不少心機及時間呢~




























唇膏雕塑除了有明星名人外,
也有HAPPY BIRTHDAY既字樣及一些可愛的人物!!!
果然很有心思!!!
未近距離欣賞過的朋友,
記得要去看看!!!




































睇完展覽,
再周圍逛逛~
嘩!!在我面前突然見到一個巨型MACARON塔~XDXDXD



全個塔舖上MACARON.....
很厲害啊~超高呢~




































原來這個塔也是為了慶祝T Galleria開業1週年而舉辦的活動而設!!!
如果估中MACARON既數目就有機會贏取HK$10,000現金劵!!!
而且仲係免費參加!!



































HEEHEE~~!!我當然立即填FORM,參加左啦~~
希望我估中喇!!贏左會有有HK$10,000現金劵啊!!!
不過提提大家截止日期係8月31日,
想參加既SIS,快D去喇~
在地庫1樓(即地鐵站出口果層),GOGOGO!!!





T Galleria真是有很多美容品牌,
雖然自己做了美容編輯咁多年,
但對於購買美容產品的熱情從未減退過!!!
當日我又忍唔到手買野啦~
不過我已經好節制啦~~



































只是在M.A.C買左一支眉筆,哈哈!!!




































因為最近我轉畫韓式粗眉妝~~~
一支易畫又上色既眉筆絕對不少得!!












啊!!!提提各位SIS~如果你們在8月31日之前在T Galleria購物,
記得要拎這一張單張啊!!!!
因為只要在T Galleria內消費(金額不限)
再出示此單張,就可以即刻參加週年大抽獎!!
T Galleria每1個鐘送出價值高達HK$1,500的現金券。
超正!!!!
不過NICNIC一向抽獎運麻麻地~今次落空~
唯有將機會留給其他SIS喇~

如果想了解多D這個活動,CLICK下面網址啦!!!


好啦!!!今日的分享又差不多啦!!!
下次見喇~

沒有留言:

張貼留言