2020/04/10

全天候保護!居家出門必備法寶!



依家出門大家一定會帶備防疫用品,
口罩、消毒搓手液孖寶,
但到了夏天,NIC多左一寶,就係防曬!
大家可能以為最近唔駛點出街就懶用防曬,
甚至覺得戴左口罩,就唔會曬黑⋯
呢個諗法就大錯特錯!
就算唔出街⋯我哋都會長時間對住手機、 電腦,
螢光幕發出嘅藍光,都會對我哋嘅皮膚造成傷害,靜雞雞曬黑你啲皮膚,
至於口罩,無防曬功效,試問又點會幫到你阻隔到UVA/UVB呢?!
所以呢個季節,除左要注重防菌,防曬都係唔少得!


最近試左「抗曬專家品牌 Heliocare 」具備多種功能嘅最新防曬用品!
全光譜 360° 溫和礦物防曬乳 SPF50!
防曬成份含專利配方Fernblock®FC, 
草本植物萃取,綠茶精華, 維生素C, 
維生素E,氧化鋅,二氧化鈦 (不含防腐劑及酒精)
有效阻隔UVA/UVB/藍光/紅外線
高效抗氧化、抗光老、同時修復受損細胞DNA。
啱晒我哋呢類經常玩手機、對電腦嘅人女士使用,
趕絕任何出色斑嘅可能性,努力對抗光衰老!!



新產品,原來係水狀質地,
感覺比上一代防曬輕盈得多,
容易塗於肌膚上!


Heliocare 360° 溫和礦物防曬乳 SPF50
採用全物理性配方,適合所有肌膚(包括敏感肌),
而屬於敏感肌嘅NIC就用得好放心!
加上佢仲有清爽控油配方,特別適合油性肌適用,
我覺得塗勻後,好快被肌膚吸收,
而且唔算好油膩,有成50度防曬產品嚟講算唔錯!

用左上身後,皮膚都唔會油笠笠,
亦都冇白左一撻撻。

每日出門口前都要塗上全面及頸
甚至雙手都可以用!
就算留在家中,都要做好保護,
因為你永遠唔會知紫外線同藍光幾時會侵害你,
防止黑色素沉澱,阻止色斑形成唷!


我最近出門口都一定會帶埋佢出街,
隨時隨地都可以做足保護!

買好野又駛乜出街周圍搵,
就可以ONLINE買到,
記住入埋呢個CODE仲有75折優惠添【11HE2004 】
唔好錯過!

是次產品及資料由品牌提供,純個人意見及分享。

❤EMAIL❤

IG
FACEBOOK FANSPAGE




沒有留言:

張貼留言