2019/04/25

Dermalogica全新抗敏降紅法寶!對抗皮膚敏感話咁易!





話咁快一年又過左31⋯尤期4Nic除左個「忙」字⋯嚟形容最近嘅生活之外,真係諗唔到其他。朝早忙工作,食無定時,連續OT幾星期工作壓力都咪話唔大,放工返屋企仲要照顧小蛋黃,本身以為放復活節假可以休息一下,點知小蛋黃突然扁桃腺發炎加發燒,小朋友病做媽媽就最擔心,成個星期嚴重唔夠瞓、皮膚DRY到標暗瘡同暗粒、壓力影響、潮濕天氣等等⋯ROAR!要爆啦!我啲皮膚終於忍唔住出現一連串敏感情況啦!!!

無論係朝早OFFICE返返下工、抑或夜晚瞓覺時經常都會俾敏感問題突襲我,面部突然腫起一撻撻紅腫,好似俾蚊咬咁,痕癢難忍!隻手完全BY PASS大腦🧠伸手RRRR!好多時都會唔覺意R損個面,真係慘慘豬!最尷尬就係見客時⋯唔方便R痕,心裡果種難以忍受感非筆墨能形容⋯⋯有敏感嘅朋友一定明白Nic嘅感受!

無獨有偶,最近同PR好友傾開計,佢介紹我知出名皮膚治療嘅Dermalogica有支新出嘅產品好正,超啱我用,問我有無興趣試試⋯與其自己都解決唔到,不如試下其他方法啦,幾忙都攝時間過去睇睇!本身Nic果日係要返工架,為左貪靚靜雞雞偷走過去尖沙咀SOGO Dermalogica 鋪頭試下支新產品先(平時都唔敢落鋪行街,因為怕HARD SELL)!


一踏入鋪面,由本來好緊張嘅心情⋯突然變得平靜下來,可能因為Dermalogica喺皮膚界予人一種權威嘅感覺吧,每項產品都經過好多測試同分析,非常專業,所以我都好放心聽皮膚顧問MEKO嘅講解同介紹!


記得當日第一件事就係皮膚顧問MEKO為我進行皮膚測試,觀察皮膚狀況,再用手摸我嘅皮膚,然後再進一步向我了解平日最CONCERN皮膚咩問題(感覺好似睇中醫咁XD望聞問切)親切有禮嘅笑容令Nic好放心將自己交俾佢!

專業嘅皮膚顧問好快就已經為屬於混合性皮膚嘅Nic分析出2大皮膚狀況啦~》「肌膚偏乾缺水引起暗粒問題」「容易敏感泛紅」WOW~真係準過智能APP,兩三下手勢就了解到Nic嘅皮膚問題,果然係專業級人士,超有水準!


紀錄好後,皮膚顧問MEKO為我逐一介紹產品,首先特別推介我試呢支全新產品抗敏降紅法寶 特效抗敏降紅營養液Redness Relief EssenceHK$478 /150ML!嘩~單睇到個名就知呢支產品啱晒我呢啲「敏感一族」用啦!

營養液蘊含甘草萃取物、天然抗氧化燕麥提取的多酚化合物、葡萄糖及維他命E等成份,有效紓緩鎮靜,減低刺激、痕癢、泛紅情況;而蘆薈葉汁液,亦都可以為肌膚補充水份,特別適合4月份呢啲咁不穩嘅天氣用,有效擊退泛紅、刺激問題,亦都幫到我解決肌膚缺水情況。

聽完介紹,當然係要試下個TEXTURE啦!佢比一般爽膚水濃稠少少,唔係「水溜溜」咁,倒出來己經聞到令人好RELAX嘅天然香味。

我返左屋企即刻試用,將適當份量置於掌心,輕拍上面就已經好快被皮膚吸收,第一階段NIC覺得係滋潤型,第二階段只需隔一陣就變得爽身,唔笠!皮膚好快就吸收晒,肌膚變得柔軟,而且好似飲飽水咁!我發現自從用左1星期敏感次數減少左,實在令我覺得好驚喜!

值得一提,皮膚顧問除左介紹抗敏降紅法寶俾NIC之外,當日佢仲逐一介紹埋其他適合Nic嘅護理產品及使用方法!


Ultracalming Serum ConcentrateSkin Smoothing Cream,同Sound Sleep Cocoon,全部都是係主力針對肌膚缺水問題!

當中Sound Sleep Cocoon簡直令Nic一試愛上! 竟然係GEL CREAM可以當SLEEPING MASK咁用,每晚護膚程序最後一步塗上全面同頸,趁瞓覺時修復及注入水份,另外含有精油智能活化技術,當中獨特香味有助促進深層睡眠,WAH~聽到呢個咁正嘅FUNCTION,就已經覺得好啱我呢種經常唔夠瞓而引起嘅一堆皮膚問題嘅人類XD

今次短短嘅落SHOP試新品嘅旅程,令Nic更加愛上Dermalogica,尤其係 特效抗敏降紅營養液Redness Relief Essence」,有效對抗轉季時出現嘅敏感情況。如果大家都同Nic一樣經常遇到皮膚敏感,不妨試試Dermalogica呢支全新抗敏降紅法寶,以後唔駛再受紅腫、脫皮、痕癢問題困擾啦!

官方網上商店:http://www.dermalogica.com.hk

 產品及有關資料由品牌提供

❤EMAIL❤

IG
FACEBOOK FANSPAGE


沒有留言:

張貼留言