2018/10/18

女人要懂得疼愛自己,30+一樣可以FIRM得起!必試LANCÔME 全新Renergie立體塑顏緊緻系列!

女人不同階段都有不同要求,
踏入25歲要學識保養,但到30歲就要識得保養!
的確,今時今日的女人,比以往一輩更獨立,有知識有有主見得多,
不需要其他人來愛自己,因為世界上不會有另一個人更了解自己!
所以NIC覺得做女人一定要疼自己,
縱使肌膚會隨時間、地深吸力、外來環境等因素影響而漸漸衰老,
開始出現我地女人最唔想出現嘅鬆弛下垂問題,
不過我地絕對唔會任由〝衰老"拖住走,
因為我相信一定有方法可以逆轉衰老命運,30+女生也可以FIRM得起!

而身為輕熟女最愛品牌LANCÔME 最近推出左全新Renergie立體塑顏緊緻系列,
絕對係30+女生的福音!皆因這三款產品能修復肌膚屏障,有效對抗衰老痕跡,加上係香港區率先上市,令NIC十分期待。

首先介紹「立體塑顏緊緻修護乳霜 Rénergie Multi-Cica Crème」,
可能大家都會問,
只不過是一支抗老CREAM?有怎麼值得期待?
哈哈!如果你是屬於知性型女生,你就一定會明白,
因為「乳霜」研發過程殊不簡單,一切都與太空人有關!
太空人長期處於微重力環境生活,衰老過程比地球快很多,
LANCÔME把握這個發現與國際太空生物科技專家Alain Colige教授合作,
研發出[Up-Cohésion]TM抗衰老科技,並糅合啟發自太空生物科技的活性成分,
處於微重力環境下,幫助提升皮膚基礎支撐纖維結構的特性,有效對抗衰老問題,厲害吧!

聽完上面的原理就知,點解我會咁期待啦!
想輪廓FIRM必先要針對支撐肌底結構,而呢支CREAM正正HIT中我所需,
有佢守護我的肌膚,就可以預防下垂鬆弛問題,提升緊緻度,令輪廓更突出。

不如講下質感先:乳白色,膏狀質地,幼滑易推,輕塗上面感覺幾RICH而且好吸收,用後覺得肌膚柔軟,很適合轉季乾燥天氣用。有個小TIPS俾大家,塗CREAM手法,記得由下而上推,有助LIFTING功效,亦可減少地心吸力影響。

價錢方面需然售價 HKD$820 屬中價,但其實好大支有50ml,而且每次使用份量唔需要好多,NIC只需一毫子份量就夠全面用!對於我而言,係抵用!

除左CREAM ,「立體塑顏緊緻面膜 Rénergie Multi-Lift Masque」 $700 / 75ml
亦係今季新品!佢唔係一支普通面膜,其實SLEEPING MASK嚟架!
好多朋友都會做完日常護理程序後作最尾STEP!


而我睡前則會厚厚敷上面,
很有趣地面部輪廓會慢慢感到一種被外力包覆住,
面膜趁著黃金睡眠期間好好滋潤肌膚,
有效改善肌膚彈性以及強效重塑輪廓。

可能因為蘊含蜂蠟和棕櫚蠟成分,有種甜甜香味,
瞓覺特別甜,一覺醒來時膚色變得明亮,且細紋都好似減淡左,無咁明顯!
唔知係咪心理因素影響,用左2個星期自己覺得好似FIRM左!哈哈!

好戲真係要留在最後!
最後一款新產品- 「立體塑顏緊緻修護啫喱Rénergie Multi-Cica Gel Apaisant」
係NIC近期覺得很神的ITEMS之一!

話說貪靚嘅NIC最近學人去做LASER TREATMENT脫面毛!
有脫毛經驗嘅朋友都知做完呢類TREATMENT皮膚一定會待別乾特別敏感,
雖然當晚已經乖乖敷補溼MASK,可惜一夜之間面上已經出現爆瘡情況!!!!!

真係慘不忍睹!幸好 NIC醒起屋企有一盒具有保濕鎮靜舒緩乾燥肌膚功效嘅「立體塑顏緊緻修護啫喱」看門口!二話一說即刻拎出嚟試下!

立體塑顏緊緻修護啫喱一盒有7支獨立包裝,每支份量已夠早晚使用,蘊含保濕及鎮靜的活性成分,包括甘油、維他命原B5,產品能舒緩乾燥、痕癢、泛紅及敏感皮膚,連續用7天,肌膚得以鎮靜舒緩,聽講用來作週期性護理也不錯!大家可以一試!


啫喱質感,清爽輕透,絕不黏笠!能瞬間降低肌膚溫度2.8°C,發揮即時舒緩效果。所以非常適合做完LASER TREATMENT的我,洗面後全面敷上感覺清涼,10分鐘後沖洗就OK,運續用了1星期,面上紅紅的地方及暗瘡印也減退了,肌膚看上去回復光澤感,感覺很飽滿,正啊!立體塑顏緊緻修護啫喱 Rénergie Multi-Cica Gel Apaisant $700/3ml x 7

總結:Lancôme立體塑顏緊緻系列非常適合我這種追求KEEP FRIM嘅人使用!
搵返緊緻輪廓,搵返自己!

產品及有關資料由品牌提供
#lancomehk #renergie #renergiemulticica

Lancôme Facebook:
https://www.facebook.com/lancomehk/

沒有留言:

張貼留言