2017/05/15

NU SKIN ageLOC® TR90®分享第二回-健康管理的小成果


自從Nic上個月同大家分享試行ageLOC® TR90®體型管理計劃之後,收到唔少朋友問我work唔work?係唔係真係修到身?生完咁快瘦返真係靠佢就掂?唔駛節食就得?umm...其實我想講係一半一半!先講一半先,因為成個計劃work唔work,☝唔係單靠食產品,要懂得健康管理,要work好大程度取決於你肯唔肯改變自己嘅習慣!控制飲食,加埋運動先係王道,你懂的😎!飲食方面,即係NU SKIN主力提倡的3333+飲食習慣呢一點,當然仲要適量運動喇!

其實最初我都唔知咩喺3333+飲食習慣,就咁講可能大家唔太明,上面呢個圖大家會清晰好多!其實都幾豐富架!只要每日三餐都包含以下呢4樣野:1) 能量五穀(一個拳頭),2)肉類蛋白質(一個手掌掌心),3)非肉類蛋白質(一個拳頭),4)蔬果類(一個拳頭),記住拳頭或手掌的份量,同埋要留意埋烹調方式,要少醬料、少鹽、少糖同少油架。依家感覺腸胃好過之前,亦都減少咗出現胃痛情況,去廁所都暢順咗添,哈哈!

等我同大家SHARE一下NicNic的一日餐單先:
【早餐】

【午餐】
我的午餐都幾好餸架!總之能量五穀、肉類蛋白質、非肉類蛋白質同蔬果類缺一不可!這個keep fit餐單~喺NicNic有史以來,最多野食嘅一次!食得比之前更均衡,唔會偏埋一邊!

【晚餐】
本身NicNic係一個唔太喜歡食飯嘅人,所以會飲用的一包ageLOC®TR90® TRIMSHAKE® 均適奶昔代替飯、麵包之類嘅食物,而呢個奶昔已經相等於一拳頭能量五穀及非肉類蛋白質。

所以晚餐再食一個拳頭份量嘅蔬果類及一個手掌掌心份量嘅肉類蛋白質,感覺好relax!

仲有一樣好想同大家share,千萬唔好笑我😂為左激勵自己,為左可以重拾以前嘅身型,我綁咗件bikini喺屋企個零食corner度,用嚟警剔自己要戒口!
而另一半,就係要勤力做適量運動!成件事先會work!我最在意就係個肚腩,大腿同手臂位,所以每晚都喺屋企努力做Sit up、深蹲同掌上壓。

如果星期六、日有時間仲會去跑下步,做下帶氧運動。

俾個小成果大家睇下!如果想fit你就真係要學識健康管理,改變自己嘅飲食習慣,堅持3333+飲食原則,同埋勤力做運動,有恆心,唔好俾借口自己偷懶!做齊嘅話先有機會可以健康修身架!

是次療程試做由品牌提供
療程效果因人而異

❤EMAIL❤

IG
FACEBOOK FANSPAGE

沒有留言:

張貼留言