2017/04/30

曹星如都有做!試做LPG M6 Endermologie®全身護理療理@Dermagram!千年疲勞一吸就冇!

講到近排最HIT的男人一定唔少得香港神奇小子曹星如啦⋯21連勝的不敗紀錄除咗要俾個「勁」字佢外,就係一個「服」字!每次見到佢打到口腫面腫,成個人傷晒時就「鄧」佢老婆心痛啦⋯不過原來曹星如都有一個獨門秘技,佢個教練會用一部天然美容儀器-叫做LPG第九代Cellu M6®呢部機幫佢做紓緩喇,而呢部機嘅treatment係Dermagram就有得做喇~透過LPG Endermologie®全身護理療理可以幫我哋紓緩痛症、紓緩肌肉酸痛、運動後的疲勞等等!嘩~好似真係好堅咁啊~其實自從nic生完小蛋黃後,每日都忙住湊佢,尤其小蛋黃越來越重,雙手、肩、腰背都好似孭過10斤米一樣,經常都覺得好痛又繃緊,所以當我知道Dermagram 有呢個LPG療程試做之後,即刻覺得好吸引,好想試吓WORK唔WORK!

當日nic就上咗Dermagram位於銅鑼灣金朝陽中心試做呢個星級療程!哈哈~去的途中~我有幻想過會唔會俾我撞到曹星如XD當然由屋企到正式推開門口時⋯⋯都係「冇人」哈哈哈!(諗多咗XD)
轉眼間我又俾Dermagram大堂部夾熊仔機吸引住⋯啲熊仔好得意呢!原來呢個GAME唔係夾熊仔咁簡單⋯而係送treatment俾客人啊~只要買滿$3000就可以夾一次,真係要讚吓marketing同事好有心思!
8掛完一輪,nic終於乖乖坐定定,因為Dermagram職員已經幫我準備好拖鞋啦!在門口換鞋呢個動作比較少見,通常都係正式入房做treatment時先至換!今次幾有新鮮感,而且覺得衛生得多,可以避免到鞋底的污糟野帶入去,呢個point我非常LIKE!填完個人資料,飲埋杯茶⋯定一定神就正式入去啦!
入到房間~有別於豪華路線,屬於典型的醫學乾淨feel房間!老實講~簡單乾淨整潔對於nic嚟講係最重要,而且感覺親民啲,無咁拘緊!
因為今次係做LPG M6嘅全身護理療理,所以要換上T-back同真胸穿上保護連身衣!其實真胸真係有少少尷尬架⋯好在治療師教我用紙巾遮一遮OO重要部位⋯感覺就無咁尷尬喇
呢部就係傳說中曹星如都用嘅天然美容儀器-LPG第九代Cellu M6®~聽治療師講呢部來自法國嘅LPG機提供100%天然及非侵入性療程,採用Endermologie®專利技術可以活化細胞,做到好多不同功效!例如撫平皺紋、收緊肌膚、淨化膚色、改善雙下巴或者纖體、塑形、收緊肌膚,而我就選擇做紓緩痛症、紓緩肌肉酸痛、運動後的疲勞功效的全身護理療理!
穿好保護衣後就開始試做LPG啦!治療師會事先向我了解⋯肌肉酸痛的重災區,然後就按照身體各個部位逐一吸⋯吸⋯吸!當然重災位置,好似肩、腰背、手臂會特別吸得長時間一點。哈哈~容我搞事少少講~呢個天然美容儀器-LPG第九代Cellu M6®⋯個機頭運作起上嚟真係好似吸塵機一樣XD
其實最初我都怕做LPG M6會唔會痛,或者會好似泰式按摩果類,出盡力去按肌肉⋯原來統統都錯,吸嘅過程好輕鬆舒服,有啲涼風,少許輕微按壓感,少少酸軟但唔痛⋯⋯唔覺意就瞓著咗⋯


試做LPG嘅1個小時療程,好快就完!做完之後,感覺好似做完一大輪伸展運動,明明之前好緊嘅肌肉都神奇地鬆晒,好似無做過野⋯齋瞓喺度就已經舒服返晒,真係好正!怪不得曹星如都做啦~nicnic建議長時間對住電腦做野的OL們、上班族,或者經常都要企、四圍走、拎得多重野嘅朋友都可以一試!肯定有意想不到的驚喜!

是次療程試做由品牌提供
療程效果因人而異

❤EMAIL❤nicnicheung@gmail.com
IG
FACEBOOK FANSPAGE

沒有留言:

張貼留言