2016/03/21

|美容.新品試用| 2度挑戰SK-II Magic Ring!肌齡真喺大逆轉!



大家記唔記得早前NicNic分享過出席SK-II全新美白產品
GenOptics Aura Essence肌源鑽光精華同
GenOptics Spot Essence肌源淨斑精華的發佈會呢?!
在活動上更用Magic Ring測試自己肌膚狀況…
(測試結果得24分,真喺低到嚇親自己…skin age竟然喺39Orz
為了唔再俾自己皮膚一直差落去,我決定試吓將肌膚命運交托俾SK-II
順便測試一下佢喺唔喺傳說中講到咁堅!



在一個月前,我的起心肝將舊的護膚品換走,
正式開始展開我的SK-II護膚之旅,一於跟足護膚程序做,試下得唔得先。
朝早:洗面後,先用SK-II的神仙水調理肌質,
希望可以提升番我的五大美肌度「細滑/緊緻/抗皺/白皙/光澤」!





跟住就用GenOptics Spot Essence肌源淨斑精華塗勻全面,
因為呢個精華在強烈紫外線照射下,可有效截停黑色素的產生,
同時減少可見同隱藏色斑,啱晒朝早用!
然後,再塗RNA RADICAL NEW AGE面霜,
將精華鎖在肌底,繼續修護肌膚,保持水潤透亮。



講少少提外話先,哈哈~
呢兩款精華的包裝設計都是全新的,
自動補充滴管設計,一扭瓶蓋,
每次吸管會自動填充足夠全面使用的份量,
既可以發揮最佳效果,又可以防止管內空氣令精華氧化,
超方便又貼心!




GenOptics Spot Essence肌源淨斑精華呈白色,
質感輕盈清爽,無油膩感,推開好順滑,
勁快被皮膚吸收,即使後續再塗其他乳霜都無咩負擔,幾好。

將淨斑精華塗勻完全面之後,
我習慣再喺顴骨同有暗瘡印嘅地方再補多一啲,加強去斑功效。




而夜晚同朝早一樣,
洗面後,先用
SK-II的神仙水調理肌質,
然後跟住就用呢支幻彩色樽身的
GenOptics Aura Essence肌源鑽光精華塗勻全面,
改善膚色同頑固色斑,把握夜晚時間修復皮膚,
清走黑色素,令肌膚有番光澤,變得透亮有光采!




劑少少Aura Essence出來俾大家睇睇先,
啲精華真喺好似有少少幻彩珠光色架,好靚唷!
不過一推開就唔多覺了。
我覺得質感比
Spot Essence潤身一點,比較滋潤皮膚,
特別適合晚間修護皮膚用,
下一步再塗
RNA Radical New Age面霜,將精華鎖在肌底。



因為用Aura Essence通常都是晚上用,
所以都會有比較多時間搓熱雙手,
再輕輕按壓塊面以助吸收!全面塗勻即可。



緊張的時刻又到啦!
足足試用了一個月……好想知道成果呢!
SK-II真喺可以將我肌齡逆轉!?
準備好接受
Magic Ring2次測試啦!




測試當日真喺好緊張架!
我好擔心自己嘅皮膚無好轉之餘,仲變得越來越差!
等結果出來的果一刻,我心跳得好快呢!




結果公佈啦:今次我的分數是42分!
雖然仲喺未合格!但真喺有超級大進步!




睇吓個對比就知道啦!2月時…我的SKIN AGE39歲,但1個月後喺34歲啊!
雖然
34歲同我真實年齡都仲喺差少少,
但年輕咗
5歲,證明真喺有進步先,
最初見到連我自己都唔敢相信,真喺好開心!
另外,我嘅五大美肌度都有所提升,
Radiance升咗22分、Firmness升咗25分同Wrinkle34分,
各方面都升得唔錯,不過
Spot果方面仲要再努力啲,升得最少……
不過我知色斑問題唔喺用擦膠一擦就無咁簡單,
況且我只喺試用咗
4個星期,
一於繼續努力,等待下次結果!
好啦
~睇埋Magic Ring個新功能Cloud Meter肌膚雲亮測試結果先!


新功能Cloud Meter喺用嚟分析肌膚淨透度名淨透範圍,
亮白線內區域越大,黑色線與藍色線之間的雲區越少,
表示肌膚越有光澤同美白!
今次我的分數喺
78分啊!相比之前的69分,我個雲區闊咗好多,真喺令人好振奮啊!
即係
光澤同美白都有提升!



今次試用SK-II的新品,對於我嚟講真喺好大鼓舞!
近幾年經常韓港兩地飛來飛去,又捱夜工作,搞到啲皮膚殘晒,
無晒光澤又乾,色斑問題越來越明顯,敷多多mask都補唔番!T^T
估唔到GenOptics Aura Essence肌源鑽光精華同
GenOptics Spot Essence肌源淨斑精華
真喺幫我改善到暗啞、無光澤等肌膚問題,
配合其他產品就連紋同緊緻度都一拼提升!
尤其睇到Magic Ring的數據,真喺唔到我唔信SK-II產品的威力!
為咗自己,真喺要用真正有WORK的護膚品先得!愛死SK-II啦!

大家都試下用啦 !


 希望大家喜歡NicNic的分享

歡迎找我合作試用、出席活動

 

沒有留言:

張貼留言