2015/11/26

|美容.新品試用|Philips負離子造型梳潮襯daily look!每日潮物隨身!

同大家share自己嘅穿搭,係NicNic最鍾意做既事!
無論髮型、衫、手袋、飾物、鞋,全部都希望可以襯到最盡,真係少d心機都唔掂XD!
不過每逢去到秋冬天氣比較乾燥嘅季節,頭髮問題就最令我困擾,

梳黎梳去把頭髮都係唔貼服(可能染得髮多,髮質唔多唔少都DRYDRY地)…Orz
有時去到D環境比較乾燥地方,靜電搞到D頭髮一支支飛起晒,
成個天線低低B咁…你都咪話唔樣衰!
或者遇啱在街上影相時,只要風一吹,之前SET好晒造型通通無晒,真係灰到喊!
即使出動到「五指
」,er……我覺得完全幫唔到手!

雖然依家P圖既威力大得驚人,不過亦都唔係下下靠執架,真係要見人架嘛…!

好彩上個星期收到Philips送俾我既窩心小禮物
嘩~真係即時有種被打救嘅感覺



一打開個盒就見到4個EASYSHINE Ionic Styling Brush負離子造型梳!!!!!!!!!

OMG!!!!好大手筆唷~

白色LACE、粉紅&金啡既豹紋都係今季最新出設計圖案,
嘩~豹紋好型,LACE又好優雅好靚啊!我都超鍾意啊!!!!!!
而粉藍色果款就係之前推出嘅糖果色系列,成個感覺又會變得少女左!
連埋今次推出的3款新設計,
全個EASYSHINE Ionic Styling Brush一共有7款圖案咁多,
我諗無論你係咩STYLE既女仔都一定中你「紅心」……HAHAA

叫得負離子造型梳當然唔係普通梳咁簡單啦!
佢最特別既地方就係識得
以1,300萬負離子中和靜電,
只要輕輕一梳,
毛躁飛散的頭髮會即時貼服柔順晒!
呢個時候大家都可能會有疑問,就係d負離子點黎架?!
佢當然唔係神奇到可以自己發
負離子啦~
係要入電架,HAHAA~
(打開個CUSHION梳部份,就可以見到放3A電芯位置)
備有開關制設計,用既時候只要開著佢盞燈著左就用得喇~

即刻試下梳一梳前面d瀏海先!
我覺得前面d髮絲真係即時貼服晒!
啊~呢個充氣梳墊又真係梳得幾舒服,
均勻分佈力度,梳嘅時候好似按摩緊個頭皮咁!
加上佢每一根梳齒頂端都係採用球狀的無縫設計
防止在使用過程中對頭皮或因拉扯而對頭髮造成傷害,
呵護頭皮好貼心呢!
另一個開心位!
就係呢個Cushion梳墊拆卸好方便,
想幾時洗就幾時洗,又唔怕藏污垢!
要俾個LIKE佢!

最得意就係當妳開著左嘅時候,
放埋耳仔就會聽到輕微吱吱聲~
好搞笑XDXD
不過講到最開心就係呢幾把梳可以襯到我每日嘅Outfit!
想型d嘅時候就可以用粉紅豹紋圖案!
感覺一d都唔odd!
即使一向用慣小手袋或者Clutch嘅我黎講,
將把梳放在手袋入面都絕對無問題!
最特別嘅地方就係佢設計得唔似一把梳XDXD
我拎出黎用嘅時候大家都好好奇問我究竟呢舊咁型嘅野係乜東東,
即刻覺得自己潮咗,暗爽啊!

想轉玩優雅斯文嘅穿搭時,
我就會搵另一個LACE圖案黎襯喇XDXD
以前嘅Nic手袋入面一定有「銀包、電話、唇膏」3寶!
依家終於多咗件寶物喇,就係「Philips負離子造型梳」!
嘻嘻~呢把咁潮嘅梳,
話咁快就已經成為我最近嘅Must Have Items!
就連Office都忍唔住要放返把~哈哈!
最後果把~
我已經打算用來送俾BEST FRIEND做聖誕禮物啊!
嘻嘻~我諗妳一定會鍾意嘅!
今日分享又差不多喇~
下次見啦>3<

後記:有唔少朋友追問我Philips負離子造型梳幾多錢XDXD
我費事逐個答啦~喺呢度一次過講先:

新圖案!粉紅迷豹紋、棕色迷豹紋、清雅白蕾絲 各HK$318

純淨天空藍、典雅夢幻紫 各HK$238

浪漫櫻花粉、日系復古黑 各HK$268
更多詳情可到PhilipsBeautyfanspage:
https://www.facebook.com/PhilipsBeauty.hk

希望大家喜歡NicNic的分享

歡迎找我合作試用、出席活動

 

沒有留言:

張貼留言