2015/08/29

|美容.新品試用|試用韓牌「彤人秘」完美防曬霜.體驗紅蔘神奇護膚功效!


Nic一向都鍾情韓國既美容產品,
尤其護膚品特別適合自己既膚質!
所以經常搵新野試用,
今日又有新野介紹俾大家,
HERE WE GO!


出trip之前我就收到一個新冒起既韓國美容品牌「彤人秘DONGNBI」既產品,
淨係見到個PACKAGE就已經覺得係矜貴野~XD
因為佢係一支有「紅蔘」成份既防曬霜!
撞啱機會有得去韓國,
所以就抽個時間親身去專門店睇一睇佢地D產品!


呢度就係賣「彤人秘」既專門店……!!!
「正官莊」?!賣人參果間?!
對,對!真係無錯~
「彤人秘」係大有來頭架!!!!!
因為佢係韓國紅蔘代表「正官莊」旗下研發既韓方美容品牌~
其紅蔘護膚品能使皮膚由內而外變得水潤,
又能提高肌膚免疫力,
是市面罕見的韓國治癒護膚品牌。

老老實實喇~行etude house、innisfree……就多
「正官莊」Nic真係甚少入去XP
不過為左去尋訪「彤人秘」的真身,
勇氣就自然湧上黎喇~


入左去就見到「彤人秘」既counter啦,
雖然唔係好大型,
但都放滿左唔同系列既護膚品,
有補水、美白、抗皺、防曬同男士系列。
聽售貨職員講每一款「彤人秘」的護膚品都含有6年根紅蔘成份,
可能大家都會好奇咁問~點解紅蔘一定要用6年既?
1年、7年、8年唔得咩?!


一問之下先發現原來6年根紅蔘真係最好架,
係眾蔘之中擁有最佳的狀態以及模樣,
其高純提取物可以回復皮膚原有活力,
從根源細胞修復以改善肌膚,
能從根本增強肌膚免疫力,
使肌膚產生惊人變化,擁有超強既神奇護膚功效。


另外品牌既代言人亦都令我印象深刻呢!
佢地邀請到韓國大美人金喜善擔任代言人~
她真的好美啊~
無論氣質同形象都好MATCH「彤人秘」


我只係逗留在韓國短短一星期,
無論我在電視、坐地鐵、上網都會見到佢地在既廣告出現!
果然好勁!


好喇好喇~講左咁多周邊野~
係時候講返正題>>>
呢支就係我要試用既
「完美防曬霜Red Ginseng Perfect Sun Cream SPF 50+ PA+++」!

講真喇~我真係唔知幾時開始~無用30度防曬產品喇~
可能依家d陽光真係好猛又好毒
普通防曬系數好似完全唔夠保護,
所以收到時見到係50度時就覺得好啱心水。

而打開個盒時就見到個樽身,
真係設計得好有心思,
 好似藝術品一樣~高雅又有品味,
同平時見開既款式好唔同。

「6年根紅蔘」係彤人秘既signature
當然防曬都唔會例外,
主要成份有紅蔘精,紅蔘皂甙,紅蔘膠原蛋白,
呢d成分可從外部有害環境開始給肌膚提供保護和活力,
優秀的持久性,對於長時間曝光在紫外線下的皮膚提供健康。

的確曬得多真係會好傷皮膚,
又黑又乾望落去仲會覺得老d,
所以要識得揀隻好既防曬保護自己先係上策!

而且研究結果證明了紅蔘中的主要成分——
紅蔘皂角苷對增強肌膚免疫活性,
改善皺紋有很大好處,肌膚重拾年輕狀態,
一支防曬有咁多好處~你話係唔係好正先~hahaa!!
擠出黎試下質感先!
顏色方面~BEIGE色澤,
有少少濃稠既感覺,
聞落去有種獨特高麗蔘香氣,
感覺幾RELAX。


當推開之後就覺得比起平日用開既防曬霜輕盈得多,
唔會好厚重,感覺真係有D似底霜~
因為我覺得塗完之後,
皮膚好似幾有光澤,
而且唔知係我諗多左定係真既呢~
我覺得塗左之後~皮膚好似真係白滑左…XD
摸上手幾柔軟幾水潤~


使用方法好簡單
每朝出外時前,完成基礎護理後,
取適量塗抹於全臉,
輕輕按摩拍打至吸收就可以了!

NicNic小TIPS!
因為面部係有輪廓既,
當中尤其顴骨、鼻頭、額頭比較凸出既地方,
最容易接觸得更多紫外線,
為左加強保護自己既皮膚,
我仲會重點加多少少防曬在呢d特別部位,
~咁先係無咁容易曬親!
用後感:

自從韓國返香港之後,
如果遇到唔想化妝既時候,
我都會用彤人秘既防曬霜~
因為感覺算係輕盈,
當係底霜咁用算唔錯!
而且個香味令我覺得幾舒服~
加上我知佢係正官莊既出品,
對佢地既紅蔘成分非常有信心。
既可以保護我d皮膚之餘,
仲可以令d皮膚有返d水潤光澤,
將D水份留住塊面入面。
即使坐飛機又好、乾燥既韓國天氣,
我D皮膚都完全無問題!
雖然我一向都唔係主張一定要貴野,
不過彤人秘的品質同成效係有信心既保證,
絕對用得過!
好喇又到俾分時間~有75分!

今次分享又差唔多~
下次再見喇~

售賣點:旺角朗豪坊L2 Beauty Avenue (Shop no. BA216)
WEBSITE: http://www.donginbi.co.kr/
以上產品由DONGINBI贊助。

❤EMAIL❤
nicnicheung@gmail.com



沒有留言:

張貼留言