2015/06/11

|美容.blogger event|SHARE YOUR HAPPINESS.ettusais逆肌系列分享會

每當提到「ettusais」,就會好自然聯想到它的皇牌護膚產品「荳荳」系列、同「BB嫩唇」系列!不過早前NicNic去左佢地既event,便對佢地既全新推出產品留下深刻印象!
活動當日既形式都幾得意架,竟然在希慎廣場ettusais新開幕既分店入面搞小組活動,因為新店果度開設左一間叫做「創意小部屋」的房間,可以俾大家一邊茶聚一邊分享護膚扮靚tips!

入面DISPLAY得好靚架,不過我絕對無搗亂XDXD只係周圍影下相啦~
當日美美的PR更為我們準備了女生最愛的點心&花茶!!!!真係好貼心啊!

哈哈~等我講返呢個全新推出既「逆肌系列」啦!
成條line都係粉紅色包裝架XDXD真係好靚呢~係唔係好有少女FEEL!
聽說這個逆肌系列,蘊含ettusais獨家配方amino premium 7,
「具7大逆肌功效」於一身,
即係具緊緻、提升、鎖水、細緻毛孔、亮肌、光澤、軟化角質功效,
非常適合想KEEP住年輕靚靚肌膚的女仔用,實現逆肌夢想!!!!


當日最令Nic留下印象的就是這個「amino cream逆肌精華凝霜」, 不但具備7大逆肌功效之外,更可以讓肌膚回復年輕狀態,即時緊緻提升,膚色都會即刻靚左,即係可以一次過改善多種皮膚問題,真係幾方便,啱晒我呢D懶人用!


原來呢個逆肌精華凝霜不單止適合用在上面,仲可以按摩身體其他地方架,當日ettusais既職員更即場為我地示範按摩手臂位置,正在體驗按摩中既Blogger朋友都大叫舒服啊!XDXD

按完之後見到膚色bright up左!好正啊!FEEL到佢D皮膚明顯真係變得柔軟亮澤左好多!


Nic覺得呢個粉紅色cream另一個有趣的地方就係入面有一粒粒細小的粉紅色粒子,
係唔係好可愛呢!不過大家唔好以為佢係磨砂,一D都唔硬架!
只要在皮膚上打圈按摩,推下推下d粒子就會慢慢溶解,真係幾得意!聽佢地講如果上妝前用,個妝仲會貼d添!一盒CREAM就可以有咁多功效,真係唔錯唔錯!加上夏天我地成日都要開冷氣,如果唔搵返一種滋潤少少既CREAM鎖住皮膚水份,第二朝早一定會抽乾晒,所以夜晚用逆肌精華凝霜,就最適合不過啦!

除左逆肌精華凝霜之外,Nic都覺得呢盒雙色Concealer功效也不錯啊!
試過佢既質地唔乾幾滋潤,順滑無咩紋會現形,
備有深淺兩種顏色可以自由混合使用,
咁就可以按照自己的膚色調較最MATCH的顏色,
而且遮瑕效果幾理想,自然得黎唔會搞到「一撻撻」!
而且佢附送的掃,毛質很柔軟,
塗上面時好舒服,媲美在專櫃買返來既專用掃,
出街用也很方便。
如果大家最近要買新既遮瑕膏,
ettusais呢盒perfect clear up concealer用得過啊XDXD

最後,一款Nic都想同大家分享下,就係呢支「3D透亮CC霜SPF40PA+++」啦!

擠出來既時候係都係粉紅色架XDXD
蘊含ettusais獨家配方amino premium 7多元精華,
一邊發揮修護效能,一邊利用粉紅調色粉末帶走暗沉及不均勻膚色,
仲可以遮蓋局部暗沉及色斑,令膚色紅潤而透亮,有如嬰兒般粉嫩。

Nic自己返去時都試過用,
發現用左CC CREAM的左手,的確亮白左,皮膚無咁黃&暗,
而且好似仲好似平滑左,質地亦唔會好油笠笠,大家都可以一試!
唯一美中不足就係略嫌遮瑕功效麻麻,
哈哈~雖知道懶人最愛就係一支搞掂晒架啦!
好彩ettusais出左新產品perfect clear up concealer,
配合使用就可以補足遮瑕的問題啦!
臨走時~ettusais仲送左份大禮俾我地,哈哈!
實在太可愛啦~貪玩的Nic忍唔住要孭在背部玩下XDXD


好啦!今次的分享又差不多~希望大家也可以試下ettusais呢個全新Premium逆肌系列啦!

❤EMAIL❤
nicnicheung@gmail.com


FACEBOOK FANSPAGE



沒有留言:

張貼留言