2020/12/16

Nic's Secret Skincare:Crystal Mask新推出360°口罩肌防護噴霧Skin Defence Mist

大家好嗎?最近Nic忙於自己嘅工作,就少左同大家分享SKINCARE產品⋯不過忙還忙,貪靚Nic對於自己嘅皮膚係絕對唔會偷懶!KEEP住要戴口罩嘅期間,我就試用左由韓國製造嘅Crystal Mask 新推出 360°口罩肌防護噴霧Skin Defence Mist,呢支噴霧專為口罩肌而研發架,可以幫大家解決困擾左成年嘅「口罩肌」問題。呢支噴霧由最初嘅半信半疑,到用左1星期後就深信不疑!唔信?哈哈~睇埋落去,包你立即愛上!


我手上拎住果支就係Crystal Mask 第一瓶全配方專門針對口罩肌研發嘅噴霧,
透明膠樽身小巧設計,輕巧又簡約,包裝樸實而不華,我BUY!
用家隨時隨地打開樽蓋,隨手一噴,即時全方位 360°日夜保護口罩肌。


噴霧之所以咁厲害,全靠品牌研發嘅獨特配方,
含豐富美肌能量天然藍寶石礦物粉、全天然草本成份,
包括茶樹油,檸檬酸及透明質酸,
高效修復肌膚各種問題。


大家都明⋯戴住口罩生晒暗瘡嘅果種痛苦架啦~~(抺眼淚)
呢支噴霧就能夠對付口罩肌問題,
於皮下深層做到消炎抗菌,重組水油平衡,袪痘去角質收毛孔。
更做到即時紓緩敏感,強化肌膚防護力。


水狀質地極速吸收,清爽唔油膩,
噴上後有輕輕嘅清爽香氣(Tea Tree Oil),
醒神舒壓零負擔。

加上噴霧仲有Nic至愛嘅補水功效!
利用超微細分子細胞穿透肌底,密集注氧補濕鎖水,
KEEP住幫皮膚補充水份,
啱晒冬天乾燥天氣使用!


7天之後,暗粒同毛孔都有明顯改善﹐
而且皮膚嘅水潤度及光澤度亦都上升。


皮膚上各個方面都有所轉變,令我好SURPRISE!
唔駛再擔心,戴住口罩會生暗瘡嘅問題啦!


最開心就係使用方法超簡單!
妝後戴口罩前使用,噴於會被口罩覆蓋的肌膚範圍即可。
真正做到一邊配戴口罩,一邊保養皮膚!


依家出街,我都會隨身帶備呢支秘密武器,
隨時隨地都可以定時補噴!


好啦!我就公開左解決口罩肌問題嘅秘密武器啦!
你如果都有呢個問題,
記得試下Crystal Mask 嘅360°口罩肌防護噴霧(售價 $148/54g)啦!

 即上 www.crystalmask.com 睇吓啦!


 產品及有關資料由品牌提供

❤EMAIL❤

IG
FACEBOOK FANSPAGE



沒有留言:

張貼留言